|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Eg hadde sommarfølelse i helga. Då satt me ute på altanen og kosa oss i kveldssola. Men då helga var over kom kvardagen fort tilbake og akkurat no ser det meir ut som høst ute, enn sommar.
![]() |
#3 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?De fleste av oss vil vel ha sommer. Regn er kjedelig. Det er fremdeles juni på kalenderen, så forhåpentligvis vil det fortsatt være muligheter for hete sommerdager.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Her i Oslo er det 22 grader allerede, så ja! Jeg er vill og gal og går med bare legger i dag, og det var varmt allerede kl. 8. Det som er uvant, er at været er så ustabilt. Det er stadig noen mørke skyer og truende skurer i sikte.
![]() |
![]() |
#5 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Vi har hatt en over gjennomsnittlig fin sommer så langt
![]() |
![]() |
#7 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Vi har hatt sommer tre ganger allerede, så jeg er superfornøyd! Kanskje jordbærene mine til og med blir modne i år, det gjorde de ikke i fjor.
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Det er grønt og fint ute, staudebedet bugner av blomster i vakre farger, barna finner modne markjordbær og blåbær, vi klipper plenen og det er et lyst skjær over himmelen midt på natten. Klar jeg har sommerfølelse.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Jeg har sommerfølelse selv om det regner. Sommer er for meg lyse kvelder, fortau uten issvuller og det å ikke bruke ytterjakke.
![]() |
#12 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Jeg er usikker på om jeg har mars eller oktoberfølelse.... Sommerfølelse er det helt definitivt ikke!
![]() |
#13 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Jeg hadde sommerfølelsen i påsken og en dag etter det. Ellers er den veldig mangelfull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Nei, varmen har langt fra satt seg. Hilsen det normalt blide Sørlandet som fortiden er nokså ustabilt.
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Jeg har skikkelig sommerfølelse siden det er andre uka vi er i Spania nå. Stoler ikke på norsk sommer, men håper på en superflott juli hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Jeg venter enda!
![]() |
#19 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?Temperaturmessig er vi der i dag, men det er jo mørkt som en høstdag.
![]() |
![]() |
#20 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Hvor er sommeren blitt av?
Denne kan jeg signerer:nikke:
![]() |
![]() |
|
|