|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Mac - slette cookies og logg!?Finnes det en funksjon i Mac der man som i Windows kan slette alle cookies og evt. logg for sider man har vært inne på!? Evt. også nullstille alt som er lagret av brukernavn og passord?
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mac - slette cookies og logg!?Jada, akkurat som på vanlig PC. Nå sitter jeg på jobb og har ikke Mac foran meg, men mener det er helt øverst til venstre i menyen (samme som File på pc) og er et undervalg. Eller du kan prøve under Logg. Du kan slette cookies, logg og alt annet og du kan også slå på privat nettleser. Kan hjelpe deg mer når jeg kommer hjem fra jobb, men sikkert noen andre som svarer bedre før det.
![]() |
#3 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mac - slette cookies og logg!?Gå inn på Safari (om det er den nettleseren du bruker) til venstre på verktøylinjen. Trykk på "Nullstill Safari". Da kommer det opp en hel rekke med valg. Kryss så av for hva du vil fjerne.
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09 Sist redigert av ILY : 01-07-11 kl 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Mac - slette cookies og logg!?Takk. Jeg har brukt Safari mye og skal nullstille det. Nå bruker jeg Chrome, men det er vel noe av det samme der. Supert!!
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Mac - slette cookies og logg!?Det kan variere litt fra nettleser til nettleser hvordan man gjør det. Men her er det å trykke på "Rockmelt" øverst i venstre hjørne. Så "innstillinger", så "avansert". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Mac - slette cookies og logg!?
Chrome er omtrent det samme som Rockmelt, så tror du kan følge min "bruksanvinsning". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mac - slette cookies og logg!?Jeg bruker OnyX |
![]() |
![]() |
![]() |
|