|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiHuff, stakkars edderkopp...
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg er som deg. Hvis jeg skvetter av edderkopper og de er store, så opptrer jeg irrasjonelt og hysterisk. Påstår min mann, den fjompen, som ikke skjønner noen ting.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiUrk. Alien-aktige edderkoppbabyer tror jeg at jeg hadde spart min begeistring for også, gitt. Nok et argument for å ikke drepe edderkopper, men heller fange dem med et glass å sette dem ut, langt langt unna huset.
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg gjorde en bommert en gang. Jeg trodde jeg var alene på soverommet og la bort tøy da jeg så verdens største genmanipulerte humle komme stabbende over sengeteppet. Jeg er egentlig ikke så innmari hysterisk av meg, men den skremte meg virkelig, og jeg hylte og hoppet opp på en stol (og jeg som har høydeskrekk kom meg jo ikke ned igjen etterpå.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg har en ustabil fobi mot edderkopper. Noen dager kan jeg se en edderkopp, grøsse litt og uten problemer be noen fjerne den. Og er jeg alene så roper jeg gjerne og blir synlig redd. Men når ungene er der takler jeg det med stoisk ro. Men, så finnes det andre dager. Andre dager når jeg ser en edderkopp begynner hjertet først å slå som om jeg har løpt maraton, og det er vanskelig å puste. Det kjennes ut som om jeg får for lite oksygen, rett og slett. Så begynner jeg å grine, også kaster jeg opp. Akkurat det som skjer i kroppen min da har jeg ikke mulighet til å kontrollere, men jeg er klar nok i hodet til å fjerne meg fra ungene eller få dem fjernet fra meg før de verste greiene setter inn.
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiNå har jeg ingen spesielle fobier egentlig, men jeg oppdrar ungene mine til å ikke drepe insekter om de ikke MÅ (feks. ved maurinvasjon i huset og slike tilfeller) og da kan jeg i hvert fall ikke drepe insektene selv foran dem. Ikke at jeg gjør det heller, jeg synes det er grusomt at så mange synes det er helt ok å bare splætte edderkopper og alt mulig hele tiden. Ikke spesielt rettet mot deg, Strutsen, men sånn helt generelt. Jeg fikk bare vondt inni meg nå jeg, av de morløse små babyene. (Jeg er litt følsom på sånt
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiNeinei, jeg skjønner at man ikke tenker klart når det er snakk om fobier altså. Jeg hadde nok heller løpt vekk og fått noen til å ta den ut, men jeg har som sagt ikke fobi og skal ikke påstå hardnakket det ene eller det andre. Det er vel mer den der "æsj, edderkopper er så ekkelt, jeg dreper dem glatt azzå"-greia jeg synes er trist, ergo ikke det du beskriver.
|
|
|
#9 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiBlæ, jeg har det mer sånn at jeg synes de er ekle egentlig mer enn at jeg er redd for dem. Bare ekle, dumme og stygge. Jeg vil at de skal dø og jeg har liten sympati. Jeg har det sånn mot mange typer insekter, fluer, klegg, veps, mygg ovs og jeg dreper dem villig vekk alle sammen.
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobi
Jeg overdrev litt der altså.
|
|
|
#12 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJa, og for tiden har vi tydeligvis blitt hjemmet til omtrent en million maur. De graver opp rundt huset, og hele tua har rømt inn på kjøkkenet vårt.
|
|
|
#13 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg trodde en god stund det var klesvask som var din største fobi. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiHuff for en historie.
|
|
|
#15 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg tror det kommer an på hvilken grad av fobi man har. Jeg levde mange mange år uten mamma, pappa eller ektefelle som kunne fjerne fluer, humler, bier, veps og
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiJeg prøver å forholde meg rolig, og klarer det til tider. Slett ikke alltid med veps...
|
|
|
#17 |
|
maler
|
|
|
|
#18 |
|
Sviiisj!!
|
Ha ha, nei jeg er ikke lei meg for de døde eddis-bebissene, altså. Jeg tenkte mer at det er lurt å bære edderkoppen hel ut, ikke dele den i to, liksom.
|
|
|
#19 |
|
Metallica!!
|
Sv: Når du må stå ansikt til ansikt med din fobiDu må sørge for å ta knekken på resten av dem og, så de ikke invaderer hele huset ditt.
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
|
|