|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Beste jobbapp og beste spillapp?Jeg har fått Ipad, og finner den svært underholdende, dog noe uvant. App'er for eksempel, har jeg funnet er nødvendig. Men appe-jungelen virker ugjennomtrengelig!!!
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Beste jobbapp og beste spillapp?Ingen?
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Beste jobbapp og beste spillapp?Dersom du bruker Officepakken til vanlig, og planlegger å bruke padda til jobbting, ville jeg gått til innkjøp av "office-appene", tror de heter Numbers, Pages og Keynote (hhv excel, word og ppt). Det finnes også gode notatprogrammer, som f.eks. Evernote eller MobileNoter, den siste kan (som betalingstjeneste) synces med OneNote.
![]() |
#4 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste jobbapp og beste spillapp?Scrabble til flyturen! :hekta: Og Angry Birds, selvfølgelig. Både mor og barn kan slå ihjel noen timer med det.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste jobbapp og beste spillapp?iPhone apps virker på iPad. Men de fleste blir bære forstørret versjon av iPhone-appen, og det er ikke noe særlig. Det er noen som er universale, de virker bra på begge. Det står en + ved siden av prisen til de universale tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|