|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() [Servise] Kult eller teit?Jeg er veldig glad i de gamle figgjo-servisene fra 60- og 70-tallet. Turi-design og Rolf-design med kule, fargerike mønstre. Men jeg klarer ikke å få tak i så mange deler som jeg ønsker meg i et mønster siden jeg vil ha litt pene deler som ikke ser ut som de har vært i krigen.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?Jeg er symmetrifrik og får angst av sånt, men min interiørdesigner-venninne gjør dette med hell. Det blir personlig og litt rocka. Jeg synes du skal blande.
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?Jeg er jo også symmetrifrik. Og litt rocka.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?Det blir fint. Evt. kan du blande det ned noe helt enkelt moderne, uten mønster i det hele tatt. Vitrineskap skal jeg ikke uttale meg om, jeg er ikke begeistret for konseptet.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?Jeg har et helt hvitt enkelt Porsgrunnservise allerede som jeg kan blande inn om jeg får tak i noen helt hvite, små kakeasjetter. Det er et annet problem da, i dag selges nesten bare frokosttallerkener og jeg kan ikke dekke til 18-20 stk. med de digre tallerkenene.
![]() |
#7 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?Blande
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?Jeg samler og på figgjo retro, det er knalltøft!
![]() |
#11 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?
Jeg digger sånn blandings
![]() |
#12 |
Audacious
|
![]() Sv: [Servise] Kult eller teit?Hvis du er komfortabel med å sette fram blandet servise til de som drikker kaffe hos deg, gå for det. Jeg hadde syntes det var kult, og hadde ikke hatt problemer med å sette det fram for venner o.l. men jeg vet eldre slektninger hadde grøsset og da hadde jeg blitt litt lei meg, selv om jeg syntes det var fint sjøl.
![]() |
|
|