Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva har du i veska?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 22:28   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva har du i veska?

Jeg har brukt litt av kvelden på å rydde ut av vesker som for tiden ikke er i aktiv sirkulasjon. Det er festlig å se mønsteret som gjentar seg. Alle vesker har nemlig:

- minst 3 lipglosser
- en halv tyggispakke
- et flexikort med ett eller to klipp på
- to kulepenner (eller fler)
- en minnepinne
- mynter (gjerne forskjellig valuta, har funnet mye rart så langt)
- en hårstikk
- en drøss kvitteringer liggende i en sidelomme

Veska jeg bruker nå om dagen inneholder nok akkurat det samme, men med nøkler, lommebok, solbriller og paraply i tillegg.

Så, hva har du i veska?

Gammel 04-07-11, 22:36   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du i veska?

Jeg er ikke så glad i å gå med veske. Min har mobil, planlegger, lommebok, nøkler, leppepomade.
Når jeg drar hjemmefra om morgenen har den også matpakke og frukt.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 22:38   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1500 kroner, iPhone, sigaretter, lighter, bilnøkkel, visa og sertifikat.

Gammel 04-07-11, 22:46   #4
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker sjeldent veske. De få gangene jeg har veske inneholder den telefon, lommebok og bilnøkler. :enkel:

Gammel 04-07-11, 22:48   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Altfor, altfor mye.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 22:51   #6
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, ryddet igjennom min i dag tidlig.
3-4 lipgloss
2 smokker (enda Minstemann kun bruker de om natten)
Tyggis og halspastiller
Diverse hårklemmer, spenner og strikk
Solbriller
En bok
Våtservietter og en bleie
En neve lego og to småbiler
Røyk og lighter
Lommebok og mobil
En pose nøtter

Gammel 04-07-11, 22:51   #7
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg har en tyggispakke, en sukkefri dropseske (husker ikke navnet) en paraply, håndkrem, en liten skrivebok, wasa knekkebrød, vannflaske, lommebok, nøkler, antibac... Det jeg kom på nå.

Gammel 04-07-11, 22:51   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvitteringer, småpenger (euro, svenske og norske), penn, trykkblyant, lipgloss, lebestift, håndkrem, håndsprit, lommebok, mobil, lomokamera, nøkler med speil, solbriller, flexuskort, barneflexikort og snytepapir.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 22:56   #9
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Mye drit. Og stort sett lommebok, mobiltlf, nøkler, penner, bind/ob, leppestift, gamle kvitteringer, drops, lesestoff, linser, papirlommetørkler.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 23:00   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingenting i de jeg ikke bruker til vanlig. Sjekka hverdagsveska nå, den hadde: headset til telefonen, 5 penner, en haug hårstrikker og spenner, en røykpakke, 3 lightere, tamponger, et utgått pass, lipgloss, lepomade, en saks (!), et par vareprøver fra leverandører på jobben, to sugerør og en hundrelapp. Er det rart jeg aldri finner mobilen eller nøklene?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 23:02   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I min veske er det
3 penner
en liten tommestokk
notatblokk
en kondom ()
en lipgloss
to tomme tyggispakker
Et mobilt bredbånd (sånn USB-dings)
Egne visittkort
Andres visittkort
Våtservietter
Høretelefoner
Øreplugger til iPhone
Øreplugger til SE
Passer
Lader til ds
Svømmebriller
Et papir som tatoveringsmannen ga meg
Kamera
2 telefoner
Pumajakke
( jeg har stor veske ...)

Gammel 04-07-11, 23:03   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøkler og sminkepung i annet rom.

Gammel 04-07-11, 23:11   #13
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lommebok
carmex (til lepper)
håndsprit
En tom og en full tyggispakke
Tre små rosa hårstrikker
En liten hårspenne
En penn
En kvittering
ID-kort til jobben
Et par sokker
En smokk
Tamponger
En dinosaur
Bringebærdrops
En spå ( fått av datteren med typisk "du er en banan" eller "du er forelska i Jørgen")
En Q-tips
Litt mynter
Minnepinne

Gammel 04-07-11, 23:12   #14
mylady
Aktiv

mylady sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
mylady er litt kul
Standard

Bleier i str 5 og 2, våtservietter, sinksalve, handuk, et sett med klær i str 56, en body i str 86, middagsglass, tutkopp, skje, frutti, gulpeklut, pengbok, rosebud, nøkler, Iphone, helsekort for mine barn, smokker. Det tror jeg var alt.
Og ja, jeg bruker stelleveske for tiden. :savner de fine veskene mine:

Gammel 04-07-11, 23:36   #15
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alltid tommestokk, alltid (merk tittelen min).
Ellers går det i det som alle andre har. Lipgloss, tanntråd, tyggis, penger, nøklar, mobil.
Ofte eit par sokkar også. Ein og annan småbil eller legofigur.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 23:37   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Agendaen min, gamle kvitteringer, leppepomade, to typer neglelakk, jobbnøkler, husnøkler, lommebok, tamponger, neglefil og småmynt. Og for øyeblikket virker den tom.

Gammel 04-07-11, 23:50   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobil, husnøkler, bilnøkler, hyttenøkler, lommebok med kr. 870 og diverse kort, Paracet, nesespray (tom), tre penner, noen gamle kvitteringer, hjertemedisin , og en smeltet banansjokolade og to iPod'er, en lilla og en rosa. Alt det overnevnte har smeltet banansjokolade på seg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:24   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Man må alltid ha tommestokk, ja. Den har jeg hatt bruk for mange ganger.
En periode forsøkte jeg å bytte den ut med et målebånd, men det funket ikke.

Gammel 05-07-11, 00:29   #19
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Ser ut til at den veska jeg bruker nå for tiden inneholder stort sett det samme som de fleste andres veske. Leppepomade,lommebok,nøkler,kamera,noen gamle kvitteringer,en stein,viskelær,kulepenn,solbriller,lighter. Ja,det var vel det. Jo,også linsebeholder,ob og bind,ja.

Sist redigert av Rabbit : 05-07-11 kl 00:41.
Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 01:23   #20
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4 lipglosser
Penal (inneholder minnepinne, penner, enda en lipgloss, carabinkrok, briller, markeringslapper)
Multiverktøy
Mini Maglite
Trådløs mus
Epi-pen
Hårstrikk
Pengebok
Buff
Kvitteringer på en haug med pakker jeg har sendt i dag
Nøkler
Enda flere nøkler
Adgangskort
Lavendelkrem
Pc-lader
3 mobiltelefoner
Mp3-spiller

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.