|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Hva har du i veska?Jeg har brukt litt av kvelden på å rydde ut av vesker som for tiden ikke er i aktiv sirkulasjon. Det er festlig å se mønsteret som gjentar seg. Alle vesker har nemlig:
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i veska?Jeg er ikke så glad i å gå med veske. Min har mobil, planlegger, lommebok, nøkler, leppepomade.
![]() |
#4 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i veska?Bruker sjeldent veske. De få gangene jeg har veske inneholder den telefon, lommebok og bilnøkler. :enkel:
![]() |
#6 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva har du i veska?Hehe, ryddet igjennom min i dag tidlig.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i veska?Jeg har en tyggispakke, en sukkefri dropseske (husker ikke navnet) en paraply, håndkrem, en liten skrivebok, wasa knekkebrød, vannflaske, lommebok, nøkler, antibac... Det jeg kom på nå.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva har du i veska?Kvitteringer, småpenger (euro, svenske og norske), penn, trykkblyant, lipgloss, lebestift, håndkrem, håndsprit, lommebok, mobil, lomokamera, nøkler med speil, solbriller, flexuskort, barneflexikort og snytepapir.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i veska?Mye drit. Og stort sett lommebok, mobiltlf, nøkler, penner, bind/ob, leppestift, gamle kvitteringer, drops, lesestoff, linser, papirlommetørkler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva har du i veska?Jeg har ingenting i de jeg ikke bruker til vanlig. Sjekka hverdagsveska nå, den hadde: headset til telefonen, 5 penner, en haug hårstrikker og spenner, en røykpakke, 3 lightere, tamponger, et utgått pass, lipgloss, lepomade, en saks (!), et par vareprøver fra leverandører på jobben, to sugerør og en hundrelapp. Er det rart jeg aldri finner mobilen eller nøklene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva har du i veska?I min veske er det
![]() |
#13 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i veska?Lommebok
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Hva har du i veska?Bleier i str 5 og 2, våtservietter, sinksalve, handuk, et sett med klær i str 56, en body i str 86, middagsglass, tutkopp, skje, frutti, gulpeklut, pengbok, rosebud, nøkler, Iphone, helsekort for mine barn, smokker. Det tror jeg var alt.
![]() |
#15 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva har du i veska?Alltid tommestokk, alltid (merk tittelen min). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva har du i veska?Agendaen min, gamle kvitteringer, leppepomade, to typer neglelakk, jobbnøkler, husnøkler, lommebok, tamponger, neglefil og småmynt. Og for øyeblikket virker den tom.
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du i veska?Mobil, husnøkler, bilnøkler, hyttenøkler, lommebok med kr. 870 og diverse kort, Paracet, nesespray (tom), tre penner, noen gamle kvitteringer, hjertemedisin
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva har du i veska?Man må alltid ha tommestokk, ja. Den har jeg hatt bruk for mange ganger.
![]() |
#19 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i veska?Ser ut til at den veska jeg bruker nå for tiden inneholder stort sett det samme som de fleste andres veske. Sist redigert av Rabbit : 05-07-11 kl 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har du i veska?4 lipglosser |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|