|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Hvor kjøpe konsertbilletter i USA?Ser at Frøknas store idol skal holde konsert i nærheten der vi skal feriere i sommer og hun kommer til å besvime om vi drar på den konserten. Men jeg er så usikker på hvor man kjøper billetter til sånne arrangementer i Florida?
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor kjøpe konsertbilletter i USA?
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor kjøpe konsertbilletter i USA?Hmm - det står at det ikke er noen billetter igjen der, men jeg fant billetter på en side igår, men jeg vet ikke hvor sikker denne siden er og hvordan det fungerer. Jeg er litt redd for å kaste 3.000,- rett ut av vinduet.
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor kjøpe konsertbilletter i USA?Det høres sabla dyrt ut. Står det noen priser på WTS?
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor kjøpe konsertbilletter i USA?Ja, vi reagerte igrunnen litt på prisene, men jeg tror dette blir en "once in a lifetime"-opplevelse for Frøkna, så det er verdt det. Det er ikke mange dagene til vi reiser, så jeg tenkte kanskje det var noen steder der vi kunne finne billetter.. Får google litt - takk igjen Pamina.
![]() |
|
|