|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Har nettopp lest Vidunderbarn av Roy Jacobsen. I den reklamerers det for Seierherrene, og at det er en fantastisk bok.
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Jeg har ikke lest Vidunderbarn, men jeg har lest Seierherrene og jeg syns det er ei fantastisk god bok |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Seierherrene anbefales fra meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Jeg har lest begge, og Seierherrene er selvsagt flere hakk bedre enn oppfølgeren (selv om det også er en søt og fin bok).
![]() |
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Vidunderbarn var utrolig bra, hilsen meg som egentlig ikke leser bøker |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Jeg har lest vidunderbarn, og den var veldig fin. Jeg vurderer seierherrene, jeg bør mao kjøpe den til sommeren?
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Jeg har bare lest Seierherrene, og likte den veldig godt. Jeg kjøpte nettopp Vidunderbarn i gave til et familiemedlem, og håper å kunne låne den tilbake ganske snart.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Har akkurart lest ferdig Vidunderbarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Jeg har bare lest Vidunderbarn, men elsket den. Skal på biblioteket i morgen, så da er det klart hva som må være med hjem!
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Jeg har lest begge, og synes de lignet hverandre stilmessig. Jeg elsket begge bøkene.
![]() |
#13 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lest Vidunderbarn og Seierherrene?Jeg begynte på Seierherrene da jeg var 17-18 år, men kom meg aldri videre fra sekvensen i Nord-Norge, som jeg syntes var drepende kjedelig. Vidunderbarn leste jeg da den kom ut, og den likte jeg godt. Har vurdert å gi Seierherrene en ny sjanse.
![]() |
|
|