|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Alt barna lager i barnehage/skole?Hvor gjør dere av det?
![]() |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Vi setter fram det meste de lager. All julepynten er framme hvert år - vårt juletre er noe av det minst stilrene som finnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Kremt...
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Vi fikk ei blekke med tegninger fra året som har gått fra barnehagen. han tegner kruseduller og streker. Noen av tegningene er bare tre streker i en farge... barnehagen har virkelig tatt vare på alt. Av det han produserer hjemme er jeg litt mer selektiv, noen tegninger henges opp for en stund, andre, vel... de resirkuleres.
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?
Noe sånt ja
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Vi lagrer i bunker og går gjennom fra tid til annen, da blir de mest gjennomførte satt i ringperm. Julepynten tas frem hvert år!
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Her er jeg også |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?julepynt og påskepynt vil selvsagt bli tatt frem årlig. (Vel, ja, i motsetning til resten av julepynten vår egentlig, vi har ikke pyntet til jul på flere år. Men jeg har store planer om å begynne med det snart, spesielt sånn siden mannen delvis truer med at vi ikke skal dra på juleferie i år, men vi får nå se, jeg tror nok vi blir å dra...)
![]() |
#11 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Men det er jo moro for ungene at ting blir tatt vare på også da? Jeg syns, i en alder av 38 år, at det er stas at søstra mi fortsatt har skjærefjøla jeg laget til henne på barneskolen på kjøkkenet. Med et nydelig brød på som jeg svidde med svipenn |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Snuppa fikk nå en perm med fra bhg. Med bilder fra hun startet for 5 år siden og frem til nå, samt tegninger etc. Den skal jeg ta vare på.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Jeg savner ingenting av det jeg laget, jeg er så lite sentimental at det er litt skummelt egentlig. Men jeg kommer til å ta vare på avslutningspermene de fikk fra barnehagen i Tromsø, og de permene de fikk/får her. Der er det både litt bilder og tegninger.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Jeg er dessverre altfor kresen på interiør og hvordan jeg vil ha det inne til at jeg lar alt barna lager henge oppe. Min mor hadde en venninne tidligere, som hang opp alt barna laget overalt i stua, det så rett og slett fryktelig rotete ut hos henne. Men samtidig er det jo koselig at man lar barnas kunstverk komme foran det "estetiske". Jeg er nok ikke helt der. Men begge har laget noen ting som får stå fremme, som er skikkelig flotte. Og juletreet, som tidligere var omtrent "designet", får kle seg i barnas julepynt nå, så der er jeg blitt mye bedre. Men det må henge pent da, jeg henger det ikke opp på måfå.
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Det havner i en bunke. Det plukkes ut noe ca månedlig og puttes i perm med navn og dato på. Ett og annet kunstverk havner på veggen en periode.
![]() |
#16 |
awesom
|
Sånn er det her og.
![]() |
#17 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Noe henges opp. Noe legges i mapper og forsvinner etterhvert ned på roterommet sammen med annet vi tar vare på, som f.eks skolebøkene deres. Og sånn ca 70% blir "borte". Jeg ser jo kjapt hvor mye sjel og arbeid det er lagt i en tegning eller ting, og har det gjerne fremme en stund for sikkerhets skyld, -og så kaster jeg det.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Noe henger fremme litte grann... spesielt om det er merket til mamma eller pappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?Vi tar vare på det meste, men alt henger ikke oppe. Noen ganger går vi gjennom og Mazungen er selv med å bestemmer hva som kan kastes. Vi har en stor magnetavle utenfor Mazungens rom der en del fra kunstskolen henger. Oljemaleri hun har laget henger i trappn sammen noen andre oljemalerier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
Jepp.
![]() |
|
|