|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør m
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mJeg hadde vel bare tørket opp jeg. Sikkert brukt fuktig klut og litt milo eller noe i den duren.
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mEddik tar lukta, så jeg ville tørket det opp og vasket med eddikk etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mDet må sikkert renses.. jeg hadde nok sprayet på en blanding av salmiakk og zalo i panikk og gnikket som en gal...
![]() |
#6 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mJeg hadde tørket opp, vasket over med mild såpe og vann og tilbudt meg å ta det til rens - eller enda mer sannsynlig, praiet noen av mine afghanske venner og spurt hva de gjør med teppene sine når de blir skitne. Av en eller annen grunn så tror jeg ikke at de blir tørrenset i Afghanistan.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør m
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mFå det renset eller stelt litt skikkelig så ikke alle hannhunder som er i kontakt med det seinere bestemmer seg for å markere over, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mNår vinteren kommer skader det ikke å legge teppe ut i nysneen med teppesiden ned
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mRens, om jeg ikke husker feil så skal ikke et ekte persisk teppe ha vann på seg. Jeg tror ikke at det er alle renserier som kan dette. Kontakt teppebutikk med persiske tepper og hør hvem de anbefaler. F.eks. http://www.roedseth.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mJeg har et antikt persisk teppe jeg leverte til rens. Det er ikke så veldig stort, så det kostet 300 kr. Så like fint ut. Og det er altså 70 år. (hadde samme problemstilling som deg)
![]() |
#14 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mJeg skjønner at det var bra at det ikke var mi bikkje som tissa på det teppet, hehe. Sånn i forhold til at jeg nok på dette tidspunkt allerede ville ha ødelagt det med vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mDet er selvfølgelig kjæresten sin skyld, siden bikkja blir så glad når han ser ham at han til tider mister kontroll over kroppsfunksjonene. Bikkja, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mDu gjør én ting; leverer teppet til rens!!
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mMen jeg får ikke lov! Fordi iraneren som ga ham teppene eller hva det nå enn var for mange år siden har visstnok sagt noe om at sikreste måten å ødelegge de på er å levere de til tepperens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: [Hypotetisk spørsmål] Hvis hunden tisser på kjærestens persiske teppe, hva gjør mRing til Makhtabi eller hvordan det skrives. De vet helt sikkert hvordan det bør gjøres. |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Ja, det var de jeg tenkte på også, men jeg husket ikke navnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|