|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kakemonster
|
Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Er støtteben til dette setet ekstrautstyr? Det fulgte ikke med, og de jeg kjøpte det av hadde ikke hatt det. De hadde ikke bruksanvisningen heller, men den har jeg jo funnet på nettet. Der står det at man alltid skal bruke støtteben i baksetet, og det er jo det jeg skal. Jeg har kikket i nettbutikker, googlet og googlet, men finner ingenting. Har de sånt på Babyshop? Stressa er bare forbokstaven..
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Det skal ha støtteben, ja. Vi kjøpte setet i 2006, og det var ikke ekstrautstyr.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Vi brukte støtteben på vårt. Men er ikke dette setet ute av produksjon for lengst? Vi hadde dette til våre barn og de begynner å bli ganske store nå. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Nåværende modell heter Cosmic Comfort.
|
|
|
|
#8 |
|
Kakemonster
|
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Det har da vitterlig hodestøtte. Det er spor bakpå seteryggen tilsvarende de som vises i bruksanvisningen for montering av støttebenet.
|
|
|
|
#12 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Vi kjøpte i 2002 og da var det uten støttebein og hodestøtte, ja.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Støtteben var standard i 2005 når vi kjøpte XTP til våre jenter. Vi hadde Cosmic til storesøster også og det ble kjøpt i 2002. Der var det ikke støtteben, men vi kjøpte hodestøtte som ekstrautstyr noe senere. Jeg tror jeg hadde villet forsikre meg om at setet du har ikke er gamlere enn fra 2008. Står det ikke noe produksjonsår på det? Det gjør det på en del seter, iallefall. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Uten støtteben i 2003 også, da vi kjøpte vårt. 2004modellen fikk derimot støtteben og ekstra nakkestøtte.
|
|
|
|
#15 |
|
Kakemonster
|
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Jada, jeg fant den lappen, det sto "Prod date" og så ingenting.
|
|
|
|
#16 |
|
Lengter etter sola
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Du vil ikke ta et bilde av setet?
|
|
|
|
#18 |
|
Lengter etter sola
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Beklager at jeg ville være til hjelp. Skal ikke gjenta seg.
|
|
|
|
#19 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?
Du kan jo gi en bedre beskrivelse, når du har fått info om at Akta Graco Cosmic finnes i cirka 5 utgaver fra 2002 og fram til nå. For alt du vet så sitter du med et sete som er langt eldre enn 2008, når selger aldri har hatt støttebein på setet. Snuppa spør hvordan setet SER ut og om det er plastbase eller stålbøyle, og vil du ha hjelp så er det jo greit om du svarer på spørsmålene på en hyggelig måte.
|
|
|
#20 |
|
Kakemonster
|
Sv: Akta Graco Cosmic xtp - støtteben?Jeg har sagt at det er xtp, ja? Ja. Er det fem varianter av den? Det står altså Akta Graco øverst, og så Cosmic xtp nederst. Og ja, det har metallbøyle. Det ser jaggu likt ut som det setet som er avbildet i den tilhørende bruksanvisningen også.
|
|
![]() |
|
|