|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Jepp, disse har vi. De fungerer fint. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Jeg har disse og er godt fornøyd. Passe størrelse og går i oppvaskmaskinen. Ikke helt overbevist om kvaliteten dog, etter at ene boksen fikk en rift i kanten allerede ved første gangs bruk. Har imidlertid ikke hatt flere skader, så kan godt hende at det bare var en svakhet ved denne ene.
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?De så smarte ut! Pjotten begynner snart i ny barnehage der de må ha med matpakke til frokost og evt. 14-måltidet, men de oppbevarer visst ikke matboksene i kjøleskap. Jeg kan ikke fordra svette matpakker selv, så det hadde vært kjekt å ha en matboks med kjølemulighet. Er de å få kjøpt i Norge?
|
|
|
|
#5 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Åh, de så veldig kjekke ut! Og så sett med fire da gitt, det liker en mamma med fire skolegutter!
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?
Det samme skjedde med en av våre bokser. Slo av en plastkant på selve boksen. Har ikke betydning for bruken og har kun skjedd med denne ene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Jeg kjøpte et sett med disse i juni og er veldig fornøyd til nå. Jeg har brukt dem til min egen lunsj her på jobb, men tanken er at Poden skal benytte de når han begynner på skolen til høsten. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Tror de bare kan bestilles fra utlandet. Jeg betalte kr. 220,- for settet med fire matbokser og kjølebag inkl porto, så det går fint under toll/mva-grensa. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Jeg tror ikke jeg skjønner de helt, jeg. er det bare plastbokser med tre rom, og så en kjølebag med alle 4 oppi. Det er jo ikke akkurat praktisk på skolen, hvem trenger 4 matbokser på en gang?
|
|
|
#10 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Jeg fant en side hvor de selges i Norge. Følg linken på siden der, så kommer Norge opp som alternativ. matpakke.blogspot ett eller annet.
|
|
|
#11 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Femåringen min har disse i sekken hele dagen på tur, og vi har aldri opplevd at lokket går av. Ville imidlertid ikke hatt flytende ting i boksen.
|
|
|
|
#12 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Da tror jeg at jeg slår til med nye matbokser før skolestart. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Hvor bestilte du fra?
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Åh så man kan bestille derfra? Da må jeg også prøve å få det til, jeg ser nemlig for meg at disse kan være ok hvis lokkene sitter på.
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Du vet, er man blind så er man blind.
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Disse har vi også, fungerer veldig bra. Lokket sitter imidlertid ikke helt 100% på bestandig, så det er smart å bruke et strikk rundt.
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?De så veldig smarte ut. Jeg har en laptop lunsj box med flere rom fra før, men har grublet på hvilken matboks eldstemann skal få med på skolen til høsten. Takk for tipset. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?Kjøpte slike i fjor. Fungerer fint for de minste barna blir litt i minste laget for de litt større. Tar liten plass i sekken og kjekt å putte i oppvaskmaskinen. Holder tett selv med syltetøy oppi. |
|
|
|
![]() |
|
|