|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Er det dyrt med rørlegger?Jeg er i utgangspunktet ganske praktisk når jeg bare kommer i gang. Nå har jeg hatt liggende ny kran i snart et halvt år - jeg kommer med andre ord ikke i gang. |
![]() |
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Vi har akkurat fått satt opp ny kran på den nye vasken vår i kjøkkenet. Han koblet også til vaskemskinen. Har ikke fått regningen enda men det blir vel noen tusenlapper. Forundrer meg ikke ihvertfall.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Jeg spurte en rørlegger om han kunne koble fra den gamle oppvaskmaskinen sden den satt skikkelig godt fast og jeg var redd for å ødelegge noe hvis jeg dro for hardt. Det skulle han ha 3000 for. Den handy naboen gjorde det gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?3000 spenn for å koble AV en oppvaskmaskin? |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Jepp. Og han ble anbefalt fra andre, og bor 5 minutter unna. Det kan jo hende han ikke gadd da, så han bare gav en høy pris for å skremme meg bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Oi, kjenner jeg er glad at vår nærmeste nabo er rørlegger, og at barna deres arver alt av tøy fra våre barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Jeg er veldig glad for å bo med en rørlegger. Jeg tror jammen jeg må oppfordre ham til å bli litt dyrere. 3000,- for å koble i fra oppvaskmaskinen. Vi kan bli rike!
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?
Sist redigert av -ea- : 16-07-11 kl 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Irma - hvor bestiller jeg en sånn som din mann? Det der er jo bare å få gjort med det samme, kjenner jeg. Vi har en lokal rørlegger, men denne er avbefalt av veldig mange, så hvor finner man rørleggerbestillingsinternettbutikken? |
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Han har ikke peiling på rørleggere på den kanten, har jobbet mest i Oslo. Men på mittanbud.no så kan man legge ut jobben på anbud, og se om det er noen napp. Du kan selvsagt risikere å få den uaktuelle rørleggeren på kroken, men da er det forsåvidt bare å takke nei.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Det var smart! Takk! |
![]() |
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Jeg må si meg enig med Irma og gleder meg til at rørleggeren min skal gjøre seg ferdig på vaskerommet hjemme.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er det dyrt med rørlegger?Slik jeg har forstått det kan prisene variere ekstremt på rørleggere. Sikkert innenfor andre håndtverksgrupper også, det vet jeg ikke. Det er nok derfor lurt å hente inn flere tilbud, enten ved å ringe rundt - eller ved type mittanbud.no hvor det blir litt mindre jobb å hente inn priser. I landlige strøk er det kanskje litt trøblete å få hentet inn flere tilbud, hvis det kun er en rørlegger å velge mellom.
![]() |
|
|