Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor finner jeg godt utvalg av parkett?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 10:12   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg godt utvalg av parkett?

Jeg har jo bestemt meg for bambus, men skylder Høvdingen å se på alternativer også. Så hvor finner jeg det beste utvalget parkett? Gjerne klikktypen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:26   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg godt utvalg av parkett?

Maxbo? De har mengder med gulv på Alnabru, i hvert fall.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:28   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Det nye stormarkedet til Maxbo på Hvam har en fantastisk utstilling.

Gammel 18-07-11, 15:09   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aasen handel har masse. Vi har handlet all parkett hos oss derfra. Utstillingslokale på Fyrstikktorget, og så sendes varene hjem til deg med fra trelastbutikken på Åsvang. (Tror de kjører ut en eller to ganger i uka.) De reklamerer med å ha størst utvalg i Norge på hjemmesiden, ser jeg.

Ellers har de en del på Sentrum Bygg, rett ved siden av Alna senter. Mest i dyrere prisklasse så vidt jeg husker.

Gammel 18-07-11, 15:25   #5
Bell412
Aktiv

Medlem siden: Apr 2009
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Boen parkett, de har utrolig mye fint.

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.