|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Jeg trenger boktips!Sommer er lesetid for meg. Jeg leser alt for lite resten av året.
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg trenger boktips!Ladies av Mara Lee. Det lukkede rom av Jette Kaaesbøl.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger boktips!http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...5549114&rom=MP |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg trenger boktips!
Den lukkede bok, var det visst.
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Jeg trenger boktips!Jeg ble veldig begeistret for "Potensgiverne" av Karin Brunk Holmqvist. Skulle jeg lest den på nytt, så ville jeg nok valgt å lese den på svensk. Anbefaler også "Bra damer" av Ekeli og Michelsen. Den er stor, men det er mange bilder.
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg trenger boktips!Når jeg leser krim, er det fordi jeg har bestemt meg for det. Jeg klarer å komme meg gjennom Jo Nesbøs bøker, for eksempel. Men da leser jeg slikt fordi jeg føler at jeg bør ha gjort det, og ikke fordi det er det jeg har lyst. I de bøkene jeg liker best skjer det liksom ikke nødvendigvis så mye.
![]() |
#12 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger boktips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Jeg trenger boktips!Sommeren uten menn av Siri Hustvedt.
![]() |
#14 |
One of These Days
|
![]() Sv: Jeg trenger boktips!Barnevakten av Kathryn Stockett - en god historie fortalt fra tre synsvinkler om de svarte hushjelpers kår hos hvite i sørstatene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger boktips!Potensgiverne, av svenske Karin Brunk Holmqvist. Morsom bok! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger boktips!Beretninger om beskyttelse av Erik Fosnes Hansen - fra det forrige århundre, men dog en god bok. En veldig god bok |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|