|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Hvor lang tid å kjøre Kr.sand til Sandefjord?Vi brukte 2,5 timer med sovende barn i bilen. De våknet og det passet bra med en stopp på Coop Obs Sandefjord.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid å kjøre Kr.sand til Sandefjord?
Da tipper jeg det var en tid på døgnet hvor det var rolig trafikk og en kunne kjøre i fartsgrensene? Veien mellom Kristiansand og Sandefjord er dørgende kjedelig og den tar bestandig en evighet. Vi har aldri brukt kortere tid enn 3,5 timer når vi har kjørt på dagtid på sommeren i juli og hatt en liten stopp underveis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvor lang tid å kjøre Kr.sand til Sandefjord?Jeg tipper også mellom 3 og 3,5 timer.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor lang tid å kjøre Kr.sand til Sandefjord?Husk at det går fortere mellom Kr.sand og Arendal nå da, med ny vei - det går jo bare drøye kvarteret til Lillesand uten trafikk. Jeg har kjørt til Tønsberg på 3 timer med unger i bilen og kjapp tissestopp, så da er jo Sandefjord mulig på 2.5-3 timer der også. Kommer an på mengde trafikk, hvordan man kjører og evt. hvor lange/mange stopp man har. Jeg har unger som trives i bil og vi har med sovende barn kjørt hele strekket fra Kr.sand til Oslo uten et eneste stopp, som regel holder det med et kjapt stopp, nisten spiser vi gjerne i bilen.
![]() |
#9 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvor lang tid å kjøre Kr.sand til Sandefjord?Da fikk vi testet veien i går. Den tok 2 timer og 40 minutter. Dette var midt på dagen. Ikke noe kø eller omkjøring. Heller ingen stopp underveis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid å kjøre Kr.sand til Sandefjord?
Da var dere heldige. Var nok pga. finværet i går at dere var så heldige tipper jeg. Det har vært veldig mye trafikk på dagtid sørover og også nordover på E18 de dagene det ikke er så bra vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid å kjøre Kr.sand til Sandefjord?Kom hjem fra ferie i går. Brukte 3 timer fra Torp ti Kr.sand.
![]() |
|
|