|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sardinia eller Sicilia i maiEr det noen som har vært på en av disse øyene?
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiJeg har bare vært på Sicilia, i slumdelene av Catania, og det anbefaler jeg ikke.
![]() |
#3 |
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiEr det sant? Når skal dere? Vi skal også til Sardinia i sommer nemlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i mai
Åh, skal dere!!? Når?
![]() |
![]() |
#5 |
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiVi skal i juli vi da. Skal i en dobbel 40-års dag i spania i slutten av juli og skal besøke svigerfar på sardinia før det. Planen er at han skal leie et hus til oss der. Tror vi drar ned rundt den 15. husker ikke helt i farta. Er litt dyrt å reise sånn midt i fellesferien, men iom at vi ble invitert i den bursdagen da, har vi liksom ikke noe valg. Har ellers ikke rukket å sette meg noe særlig inn i hvordan det er på Sardinia og hvilke muligheter som er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiJeg har vært på Sicilia i mai. Reiste 5. mai 2003 (bryllupsreise - mad baby).
![]() |
#7 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiJeg har vært på Sicilia. Taormina er vakkert.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiVi var på dagstur til Taormina - nydelig sted, men ville heller ikke bodd der med små barn (noe vi heller ikke gjorde
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#11 |
Permakulturell
|
Der var vi også da Eivind var 2. Vi leide bil og var helt oppe på 3500 m på Etna. Eivind snakker om taubanen og røyken fra fjellet ennå. Flott tur.
![]() |
#12 |
Med & uten trylleformel.
|
Så hyggelig!
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiVi var på Sardinia i fjor sommer og hadde en helt fantastisk ferie. Vi var i Stintino, men ville nok heller valgt Alghero hvis jeg skulle dratt tilbake. Stintino er en bitteliten fiskerlandsby med noen få butikker og kafeer og det er langt til nærmeste større by. Den er like ved La Pelosa, en utrolig vakker strand som er akk så overbefolket. Jeg fikser ikke slike stappede strender, så vi var der bare noen timer en dag, og det holdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiMuskat: Dro dere med små barn? Tenker at det er ikke bare-bare å ta spontane overnattinger når man reiser med barn? Ellers hørtes det nydelig ut å kunne reise slik med egen bil og utforske øyas hemmeligheter.
![]() |
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiDa benyttet jeg meg av superhelgtilbud hos Ryanair og bestilte billetter (kr 49,-) til Barcelona i juni, og etter litt loffing der, videre til Sardinia. Siden jeg reiser alene med en på 4 år kommer jeg til å bestille ett sted det er barneklubb. Jeg tenker det blir ettromsleilighet eller strandhytte på en av de unike anleggene rett ved stranden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sardinia eller Sicilia i maiHar vært både på Sicilia (som reiseleder) og Sardinia (ferie da jeg var au pair). Sicilia er utrolig romantisk og fascinerende, og ukens høydepunkt var da jeg guidet opp til Etna |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|