|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sovevogn hvilken?Ja min bitte lille gutt skall begynne i barnehagen. Og der trenger de sovevogn. Han har da en bugaboo til vanlig men den ønsker jeg selvfølgeig ikke å etterlate i barnehagen så da ønsker jeg å kjøpe en brukt en. Men hvilken type er best å sove i med pose og alt det der? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Sv: Sovevogn hvilken?Ok er det plass nokk til skinn og dress og slikt da? Jeg har aldri hatt noe annet en bugaboo så jeg vet ikke |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Sovevogn hvilken?
Signerer, har Simo-vogna stående fast i barnehagen, og bruker bare trille sånn ellers nå. Snuppa er 2 år og 3 mnd, og har tradisjonell voksipose i vogna. Det er god plass, og hun sover veldig godt i den.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Sv: Sovevogn hvilken?Ok simo sportsvogn itt is! Tusen takk for hjelpen. Om noen her har lyst til å selge eller gi bort sin gamle er det bare å skrike ut. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Veldig god plass, ja. Jeg er ikke noen Simofan, men som sovevogner er de geniale.
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Sovevogn hvilken?Hvor i landet bor du?
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Sv: Sovevogn hvilken?Å desverre bor på østlandet. Ellers hadde det vert fint. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjøpte ei Simovogn til sovevogn for noen år siden, mulig det var her inne? Fikk sendt den med buss fra Bergen og hit. Betalte bare et par hundre kroner.
|
|
|
#10 |
|
Søt og rar
|
Sv: Sovevogn hvilken?Nå la akkurat shute ut ei sovevogn i Oslo.
|
|
|
#11 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Sv: Sovevogn hvilken?Vi har et drog av en Emmaljunga-vogn som sovevogn i barnehagen. Funker perfekt det også, de er skikkelig solide, romslige (og ganske lik Simo-vognene innbiller jeg meg?). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sovevogn hvilken?Simo sportsvogn, men aller helst liker jeg TFK til sovevogn. Til og med Simo 124 er mindre enn den. Den er lun og god, og innebygget myggnetting så ikke barnehagen mister den. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Ser poenget, den er jo en veldig god sovevogn, men for dyr til at jeg ville giddet sette den fast i barnehagen dersom jeg ikke fant en billig brukt en på nett. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Sv: Sovevogn hvilken?Selvfølgelig må det være en brukt vogn om man ikke har den fra før. Tror uansett at jeg ikke ville kjøpt ny vogn som sovevogn i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sovevogn hvilken?Er ikke TFK 3-hjuling? Det sto i infoskrivet fra bhg vår at sovevogna skulle ha fire hjul fordi de hadde opplevd så mange velteuhell.
|
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Sv: Sovevogn hvilken?Jo det er 3 hjul, men veldig stabil vogn. Synes det er rart at en barnehage krever det. Det ville jeg aldri funnet på å skrive ut til nye barn. Selv om vi har hatt 2 velte uhell i år, begge med billige 3hjulinger (quinny fek). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Sovevogn hvilken?Jeg forstår i grunnen at de ikke kan skrive at de ikke ønsker spesifike merker f.eks., og ikke alle foreldre vil skjønne/bry seg om at det er forskjellen på stabiliteten. Da tenker jeg at det er like greit å skrive at de ikke vil vi skal ha trehjulinger.
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sovevogn hvilken?Vi brukte en eldgammel Simo sportsvogn (97-modell), med vanlig voksi classic oppi. Holdt helt til han sluttet å sove i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dig for victory!
|
Jepp, vi har en sånn en i barnehagen.
|