Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[terrorangrepet] Fly i morgen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 20:27   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

[terrorangrepet] Fly i morgen

Er det ekstra beredskap på flyplassene i landet i morgen, tror dere? Må man beregne mer tid?

Hadde du flydd i morgen dersom du hadde hatt flybilletter?

Vi skal reise innenlands, men hverken til eller fra Oslo.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:29   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [terrorangrepet] Fly i morgen

Flytrafikken går som normalt. http://www.avinor.no/avinor/presse/_...&id=181-133027

Gammel 22-07-11, 20:31   #3
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal ut å fly på søndag.

Gammel 22-07-11, 20:32   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde reist ja.

Gammel 22-07-11, 20:32   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det går nok greit.
Jeg fløy 4 dager etter 9/11 og har vel aldri følt meg så trygg på et fly.

Gammel 22-07-11, 20:38   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg floey til USA seks dager etter 9/11, og hadde samme opplevelsen som Ru. Vi skal hjem fra USA til Oslo neste onsdag, og er i grunnen ikke saa bekymret for det... Eller... *bank i bordet*

Gammel 22-07-11, 20:42   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fly fra Gardermoen i morgen, og jeg har ikke tenkt å avlyse.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:46   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Nei, avlyser ikke vi heller.

Gammel 22-07-11, 20:47   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Og jeg skal hente barn på Gardermoen imorgen, hadde ikke tenkt meg å bare la han komme hjem selv.

Gammel 22-07-11, 20:51   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi flyr til Oslo om et par timer, har ingen planer om å la være med mindre Gardermoen stenges.

Gammel 22-07-11, 20:54   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville ha reist. Jeg antar det er enda tryggere å fly enn vanlig nå, men ville kanskje beregnet noe mer tid.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:58   #12
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg ville ha reist. Jeg antar det er enda tryggere å fly enn vanlig nå, men ville kanskje beregnet noe mer tid.

Nikker

Gammel 22-07-11, 21:37   #13
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

OBS. står at flytog er innstilt i kveld.

Gammel 22-07-11, 22:02   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Flytoget går jo uansett ikke inn til Oslo i sommer.

Jeg tror jeg hadde regnet litt mere tid for reise ellers uansett, men dersom jeg skulle til Oslo hadde jeg nok hørt på hva politiet gir av råd. Om de sier ikke reis til Oslo så hadde jeg hørt på dem.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:11   #15
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Livet må gå videre. Eneste vi vet er at morgendagen kommer.
Jeg hadde flydd som planlagt, men beregnet litt ekstra tid. Jeg har flere ganger flydd 11. september og tenker egentlig ikke over det.

Det er bare så utrolig grusomt det som har hendt.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:13   #16
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ble opplyst at det var funnet noe på tog mellom Oslo og Gardermoen?? Eller hørte jeg feil?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:15   #17
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Står oppdatert info på sidene til OSL nå. Var så vidt gubben kom seg fra jobb i kveld. Han jobber i OSL.

Gammel 22-07-11, 22:27   #18
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Vi landet på gardermoen i ettermiddag, og fikk høre nyheten med en gang. Skal fint innrømme at jeg ikke likte meg så veldig godt da, for vi vet jo at store flyplasser er terrormål. Så taxfree, bagasjehenting og toll gikk fort unna. Vi ville hjem...

Selv om vi tenkte sånn da, så tror jeg ikke vi ville utsatt eller avlyst noen reise nå, så lenge politi og myndighetene ikke sier noe annet. Sikkerheten til nok bli ekstra større nå fremover.

Men ang sikkerhet så er jeg noe forundret etter siste døgns reising...

Vi forlot florida i går kveld. Der var de nøye, både med folk og bagasje. Det jeg stusset på der, var at de kun kroppsscannet oss voksne, og ikke barna.

Jeg skjønner ikke helt den, for da er det jo fritt frem å bruke barn til a ta med evt farlige ting.

Så kom vi til frankfurt. Passkontroll og så skulle vi videre med innenriksfly der. På vei til den gaten så var vi plutselig utenfor sikkerhetssonen, så vi måtte gjennom den før vi kom videre.

Så lander vi i munchen, som innenriksreisende, og her går vi da videre rett på flyet til oslo, uten så mye som a vise frem passet...

På gardermoen kikker de ikke på oss en gang. Ikke passkontroll, og tollerne er opptatt med alt annet enn oss.

Følte ikke at dette vitnet om stor trygghet akkurat.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:59   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal også ut å fly, til gardermoen, på mandag. Jeg avlyser heller ikke med mindre flyet blir innstilt eller flyplassen stengt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:14   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

En kompis som jobber på OSL sier at man bør beregne god tid og ta med gyldig legitimasjon også på innenlandsflyvninger.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.