|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Salt in the rainbow
|
Våt gjennom teknisk skalldressJeg har nevnt dette før, og skjønte da at poden selvfølgelig blir våt når han bader i vanndammer, selv i teknisk skalldress med vannsøyle på 15.000.
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressJeg tror jeg hadde prøvd å klage, ja. Mine har ikke vært våte i sånne dresser (ikke prøvd HH, men 15.000 burde da holde tett en stund). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressKlage klage! jeg fikk nettopp ny dress av Reima pga samme problem.
|
|
|
#5 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressUPDATE: Jeg klagde, og får ny dress. Men nå har de jo ikke den dressen. Jeg kunne se på nettet om det var en dress der jeg ville ha, men der har de bare en parkdress, med vannsøyle på 5.000.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressSå bra! Men for meg høres det kanskje ut som du vasker dressen mye? Om den bare var et par mndr. gammel og allerede var vasket flere ganger.
|
|
|
|
#8 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressVask heller for sjelden, enn for ofte. Snuppa har brukt dressen sin ca. fra mars/april, og den er bare blitt vasket en gang hittil. Ellers holder det å skylle av den.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressMaskinvask tror jeg kun dressene våre utsettes for 1-2 ganger i løpet av en hel sesong. Ellers blir de spylt av og tørket. Du bør nok reimpregnere godt om du vasker såpass mye.
|
|
|
|
#11 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressMao du kommer ikke til å kjøpe dress der igjen med det første?
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressVeldig dårlig service. Hvilken butikk var det?
|
|
|
#15 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressUtrolig dårlig service! Du burde fått pengene tilbake, når de så at de ikke kunne skaffe deg lignende dress innen rimelig tid. 2 mnd anser jeg ikke som rimelig tid. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Våt gjennom teknisk skalldressTakk! Da gidder jeg ikke å handle der.
|
![]() |
|
|