|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Regnbukse til stor gutt?Jeg har vært på en utmattende byrunde uten resultat. Jeg er på jakt etter regnbukse i str 14 år, men finner det ingen steder. Stormberg, NameIt, Cubus, Lindex, HM, Intersport, Gsport. Alt er tomt eller har kun opp til str 8 år. Noen gode tips? Hva er oddsen for at en nettbutikk rekker å levere før torsdag?
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnbukse til stor gutt?Prøv jaktbutikker. Wistex, Army shop og lignende.
|
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Regnbukse til stor gutt?Har du sett på voksenstørrelser? Min lange og tynne 02-modell har en del tøy i xs nå, hun bruker 146 i barnestørrelse. (En digresjon - i enkelte butikker skal ikke tenåringsjentene være store før de må opp i L i størrelse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnbukse til stor gutt?Jeg har en fra "Sierra", tynn type, sånn som de selger bukse og jakke til 199,- eller lignende på sportsbutikker. Sort farge, str. 12 år, ok i størrelsen. Ikke allverdens kvalitet, men ok. Du kan få den. Enten hente (i Osloområdet), eller sende i morgen (kommer kanskje ikke tidsnok fram?). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Regnbukse til stor gutt?Skogstad finnes opp til str 16 år. Ellers spørs det om du må gå på voksenstørrelser. En som må ha str 14 år kan ofte ha minste voksenstørrelse.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Regnbukse til stor gutt?Jeg hadde samme runden med lillegutt ifjor (8 år, men lang), og endte med HH, tror jeg det var. Fant også endel på stormberg, i butikken der. Da var det vel små damestørrelser. Og på Coop av alle steder - Nautilus-merket. |
|
|
|
![]() |
|
|