Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke stellevesker er der ute nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-11, 15:07   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvilke stellevesker er der ute nå?

Sist jeg var i stelleveske verden var det SkipHop som var det store. Jeg hadde en sånn og var egentlig ganske fornøyd med den. Men ønsker meg en som kan lukkes på toppen denne gangen, om så bare med glidelås.

Jeg er ikke egentlig noe veskeperson så synes det er vanskelig å finne en jeg liker.

Har TFK joggster Twist om det har noe å si.

Noen som har tips å komme med?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 15:11   #2
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke stellevesker er der ute nå?

Henger meg på denne. Har bare hatt praktiske stellevesker, men nå vil jeg være litt vill og gal og kjøpe noe kult og stilig.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 15:14   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det mange:

http://www.kenguruloftet.no/products...e-stellevesker

Gammel 28-07-11, 16:07   #4
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker veldig godt Fleurville og Emmaljunga sine stellevesker. Fleurville er dog litt tung og det er en ulempe mtp at du ikke kan ha med deg så mye i veska tross romslig veske.

Gammel 28-07-11, 17:06   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

http://www.lilleprinsen.no/category/...llevesker.html

Enda flere å se på.
Jeg hadde en fra skip*hop som var veldig praktisk, men jeg angret på at jeg ikke valgte typen med lokk. Magnetlås i toppen fungerte bare ikke i trøndervær.

Gammel 28-07-11, 17:21   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Disse var jo veldig fin og enkle.

Har brun bag og svart sportsdel så blir vel feil uansett hvilke farge jeg velger.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 17:46   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fra petunia pickle bottom, og jeg simpelthen elsker alt derfra. Noen eksempler:

Jeg har denne:

Gammel 28-07-11, 18:26   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes mange stellevesker er både fine og praktiske helt til man skal henge dem på vogna. Finnes det noen andre enn skip-hop som ikke har et upraktisk dinglesystem da tro? Skiphopen min hadde lokk over seg btw, men den var ikke så veldig fin synes jeg.

Gammel 28-07-11, 19:31   #9
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er forresten en fordel om stellevesken er noenlunde fast/stiv. Henger finere på vogna og er lettere å finne frem ting i den da.

Gammel 28-07-11, 19:51   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har fra petunia pickle bottom, og jeg simpelthen elsker alt derfra. Noen eksempler:

Jeg har denne:

PPB er bare best. Jeg har denne:

Det beste med den, ved siden av den geniale stellemattepatenten, og at den er veldig romslig, er at den både har ryggsekk- og skulderstropp, så den er veske og ryggsekk i ett.

Gammel 28-07-11, 19:52   #11
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes mange stellevesker er både fine og praktiske helt til man skal henge dem på vogna. Finnes det noen andre enn skip-hop som ikke har et upraktisk dinglesystem da tro? Skiphopen min hadde lokk over seg btw, men den var ikke så veldig fin synes jeg.

Hva mener du med dinglesystem? PPB-veska hektes på vogna med kroker som sitter på vogna fast.

Jeg hata forøvrig skiphop-veska som pesten. makan til oppskrytt produkt. Den ligger her og slenger et eller annet sted.

Gammel 28-07-11, 19:55   #12
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har en fra Gaia&Co, veldig fornøyd med den. Jeg vurderer faktisk en til til nestemann, for Pjotten bruker sin mye, på besøk hos besteforeldre uten oss, blant annet. Det er glidelåsåpning på toppen og ikke lokk over, men innholdet blir ikke bløtt i regnvær likevel. Flere praktiske rom, blant annet et i vanntett stoff som er fint til skittentøy. Vi har bare brukt skulderstroppen til å henge den over styret med, men den har ringer i siden og kan sikkert klipses på med sånne fester.

Sist redigert av Matilda : 28-07-11 kl 20:00.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:56   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Hva mener du med dinglesystem? PPB-veska hektes på vogna med kroker som sitter på vogna fast.

Jeg hata forøvrig skiphop-veska som pesten. makan til oppskrytt produkt. Den ligger her og slenger et eller annet sted.

Permanente kroker høres ut som noe som virker. Emmaljunga-veska jeg hadde er et godt eksempel på hva jeg mener med dinglesystem - man henger den over styret og så fester man med noen knapper. Ser fint ut i butikken, men med en gang det blir litt vekt på veska, løsner det og den blir hengende i knehøyde.

Gammel 28-07-11, 19:59   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i min Allerhand Tara Tote. Romslig, men ser ikke typisk stelleveske ut. Jeg har den i hvit.

Jeg hekter den fast på vogna med kroker. Krokene er fra Tinkafu.

Gammel 28-07-11, 20:05   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sikkert unødvendig å si det, men for meg er det veldig viktig at den er komplett vanntett.

Gammel 28-07-11, 20:09   #16
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns Skip*Hop har noen fine de også, når de er mønstrete. Denne her har jeg, og liker den veldig godt. Mange gode lommer, kjekk stellematte, supert festesystem:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 20:25   #17
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Skjønner at jeg er litt kjedelig på dette punktet, altså. Vi har en svart en fra Mothercare, vi. Men den er praktisk, har mange fine rom og stellematte og i det hele tatt, og så er den svart.

Gammel 28-07-11, 20:52   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker bare den helt kjipe, røde fra "babycare" eller noe sånn som jeg kjøpte for 200 kroner på et lagersalg for reflex da jeg gikk med Knerten. enkel av meg.

Men jeg synes det er mange fine rundtom da, ju ju be sine bl.a

Gammel 28-07-11, 22:29   #19
lavendeldrøm
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2011
lavendeldrøm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg syns Skip*Hop har noen fine de også, når de er mønstrete. Denne her har jeg, og liker den veldig godt. Mange gode lommer, kjekk stellematte, supert festesystem:

Vi har en sånn som denne, bare annet mønster. Jeg liker den godt, men det er litt teit at man ikke kan fylle den skikkelig uten at den "går opp". Magnetene i lokket skulle vært sterkere eller knapper etc. Men ellers veldig fin

lavendeldrøm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:40   #20
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Jeg synes skip hop var en av de bedre jeg hadde. Stilig design, tåler regn og henger godt på vognen samt praktisk med flere lommer

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.