Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken kalender til Iphone?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-11, 09:34   #1
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Hvilken kalender til Iphone?

Jeg tenkte jeg skulle prøve å avansere litt og bytte ut kalenderen i veska med en på Iphonen. Men hvilken skal jeg velge? Den må kunne synkes opp mot jobbkalenderen min og gjerne mannen sin også.

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 09:40   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kalender til Iphone?

Jeg bruker en som heter Week Cal. Fornøyd med den, men har ikke testet ut så mange andre.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 10:03   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi brukar den vanlige som ligg i iphone, og har lagt inn google kalender inn ditt i tillegg. Altså har eg fleire kalenderar som blir synka inn i iphone sin standard kalender: min eigen, mannen sin og ungane sine.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 10:09   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synker jobbmail og jobbkalender med standard epostleser og kalender på telefonen, og jeg synes det fungerer godt nok. Vi bruker exchangeserver (Microsoft) på jobb, men jeg vet det fungerer helt fint med Lotus Notes også. Jeg har flere mailadresser knyttet opp mot telefonen, sånn at jeg har alt samlet på et sted.

Gammel 01-08-11, 18:32   #5
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Jeg bruker den norske almanakken jeg på iphonen min.

Gammel 01-08-11, 18:43   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synker jobbmail og jobbkalender med standard epostleser og kalender på telefonen, og jeg synes det fungerer godt nok. Vi bruker exchangeserver (Microsoft) på jobb, men jeg vet det fungerer helt fint med Lotus Notes også. Jeg har flere mailadresser knyttet opp mot telefonen, sånn at jeg har alt samlet på et sted.

Samme her. Kalenderen som er standard på iPhone ble oppdatert da jeg synket med exchange på jobb.

Syntes det var veldig mye enklere enn kalenderen på xperia x10 som jeg hadde før.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.