|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Hvilken kalender til Iphone?Jeg tenkte jeg skulle prøve å avansere litt og bytte ut kalenderen i veska med en på Iphonen. Men hvilken skal jeg velge? Den må kunne synkes opp mot jobbkalenderen min og gjerne mannen sin også.
![]() |
#3 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken kalender til Iphone?Vi brukar den vanlige som ligg i iphone, og har lagt inn google kalender inn ditt i tillegg. Altså har eg fleire kalenderar som blir synka inn i iphone sin standard kalender: min eigen, mannen sin og ungane sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvilken kalender til Iphone?Jeg synker jobbmail og jobbkalender med standard epostleser og kalender på telefonen, og jeg synes det fungerer godt nok. Vi bruker exchangeserver (Microsoft) på jobb, men jeg vet det fungerer helt fint med Lotus Notes også. Jeg har flere mailadresser knyttet opp mot telefonen, sånn at jeg har alt samlet på et sted.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
![]() Sv: Hvilken kalender til Iphone?Jeg bruker den norske almanakken jeg på iphonen min.
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvilken kalender til Iphone?
Samme her. Kalenderen som er standard på iPhone ble oppdatert da jeg synket med exchange på jobb.
![]() |
|
|