Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gammel lampe; Hva tycks?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 22:41   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Gammel lampe; Hva tycks?

Jeg kom over denne lampen på Finn.no.
Jeg vet ikke hvor gammel den er, det er ikke sikkert den er så gammel heller.

Vi flytter straks inni et hus fra femtitallet. Med en ganske stor gang i ubehandlet panel som om et år eller to vil bli pusset opp, men da i en stil som passer til huset. Enten malt panel eller tapet.

Hva tror dere om denne?

Ja, den er spesiell. Den er i kobber. Og den henger jo litt ned. Har spurt etter mål nå, for det er vanlig takhøyde, så den blir uaktuell om den henger for langt ned. Men den var vakker også? ELler?

Gammel 02-08-11, 22:43   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammel lampe; Hva tycks?

Den passer vel neppe et femtitallshus?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 22:46   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hm, da må jeg forklare litt tror jeg. Det er ikke et slikt kassehus. Mer et gårdshus på en måte. Men det er bygget på femtitallet. En villa. Har vel ikke bilder av gangen heller tror jeg.
Men det er panel der, terracottafliser, og dør inn til kjøkken, og dobbel dør inn til stuen. Så vi må ha en pen lampe der.

Gammel 02-08-11, 22:49   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg digger sånn, de minner meg om oldemor (som hadde to stykker, jeg har begge men ikke noe sted å henge de). Månelyslamper, kalte vi de alltid, jeg vet ikke hvorfor.

Gammel 02-08-11, 22:52   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Ja, jeg liker de også. Men nå har det gått opp for meg at det er litt vanskelig å komme med meninger fra dere når dere ikke ser gangen den skal henge i.

Håper å få svar på mål i morgen, siden det er vanlig takhøyde der så spørs det vel om det går. Bare se på dørene i forhold til lampen på bildet... Kanskje de selger den fordi den henger for lavt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.