|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Er dette lov?Jeg handler endel på Living, og derfor får jeg ofte med meg prisene på diverse ting/møbler.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette lov?
Nei, har ikke det, men tenkte å gjøre det i kveld.
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Er dette lov?Nei, det er vel ikke lov? Er det ikke sånn de har slått ned på mhp villedende markedsføring i elektronikkbransjen? Dvs hvis de først har satt OPP prisen før de satte den ned, har de vel strengt tatt lov.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette lov?Jeg tror ikke det er lov. Nå er det en stund siden jeg lærte om forbrukerrett, men jeg er ganske sikker på at man måtte kunne dokumentere førprisen over et visst tidsrom hvis noe skulle være på salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Er dette lov?Flere butikk-kjeder som gjør sånn. Var noe skriverier om det for en tid tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er dette lov?Jeg har opplevd det samme på Expert.
![]() |
#9 |
Har diplom
![]() Sv: Er dette lov?Det er kanskje en gråsone?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette lov?Tror ikke det er lov. Var ikke det det samme med jysk da, på noen madrasser der? Mener jeg leste om noe der. Ble jo en litt stor sak der.
![]() |
#11 |
Har diplom
![]() Sv: Er dette lov?Her står det seks uker: http://www.hsh-org.no/eway/default.a...0:0&noobjurl=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er dette lov?Før-prisen skal ha vært før-prisen før salget, om du skjønner. Så vidt meg bekjent kan man ikke sette opp før-prisen samme dag som salget begynner. Husker ikke hvor jeg leste det.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er dette lov?Jeg mener de har lov så lenge varen en eller annen gang har kostet 699,-. Da er det en før-pris.
![]() |
![]() |
#14 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er dette lov?Living er i det hele tatt noen luringer. Vi kjøpte spisebord og stoler der på salg og jeg sto og så på mens selgeren tastet inn prisene. Tre ganger måtte jeg rette på henne mens det kom opp høyere priser enn det det skulle vært i forhold til salgsannonsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|