|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvor finner jeg best og rimeligst tavlemaling?Noen som vet?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor finner jeg best og rimeligst tavlemaling?Hva vil helt grei si da? Veggen det skal males på er en helt slett gipsvegg, om det utgjør noen forskjell.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor finner jeg best og rimeligst tavlemaling?Det med "grei" betyr bare at jeg har ikke merket forskjell på den og en dyrere jeg brukte året før, men ikke tør å innestå for kvaliteten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg best og rimeligst tavlemaling?Jeg har også brukt den fra Biltema, på noen skapdører av ubestemmelig materiale. Funker fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor finner jeg best og rimeligst tavlemaling?Supert, jeg har Biltema på hjemveien, så da skal jeg jammen innom der. Må få gjort noe i helga når storebror er bortreist.
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor finner jeg best og rimeligst tavlemaling?Vi malte en liten vegg med tavlemaling for en tid siden, og da ble vi anbefalt å kjøpe en matt oljemaling i stedet. Den gjør akkurat samme jobb, men er mye rimeligere. Vi kjøpte den på Maxbo.
![]() |
|
|