Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Returnere vare til lookfantastic.com - mye styr?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-11, 18:00   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Returnere vare til lookfantastic.com - mye styr?

Jeg har bestilt shampo til minstemor pga hennes sarte hodebunn (mye flass/belegg).

Jeg bestilte denne fra KMS, men fikk denne. Stusset litt da jeg åpnet esken, og fikk det bekreftet både av mailen jeg fikk ved bestilling og arket som fulgte med.

Jeg ønsket noe som var bra for min frøken, men hun trenger i grunn ikke noe som renser håret, for hun bruker ikke stylingsproduktet.

Så, what to do? Begynne returneringsprossessen eller prøve å selge den videre? Eller bruke den?
Kan jeg bruke den tro? Nå bruker jeg en som gir fuktighet til håret, og det gjør kanskje ikke denne?

Gammel 05-08-11, 18:06   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Returnere vare til lookfantastic.com - mye styr?

De var jo utvilsomt ganske like, så jeg skjønner hvorfor feilen har skjedd selv om det ikke skal skje.

Jeg aner ikke hva du skal gjøre med problemstillingen.

Grunnen til at jeg allikevel svarer i tråden din er at jeg mener du er på rett spor med sjampoen. Jeg har også veldig sensitiv hodebunn og har ofte brukt den sjampoen du forsøkte å bestille; med stort hell. Jeg synes du skal sende en e-post til lookfantastic og høre hva de mener er en fornuftig løsning.

Gammel 05-08-11, 21:47   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selge den her inne? Jeg hadde ikke giddet å returnere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 22:03   #4
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sendt en mail. Så vurderer jeg om den kan passe håret mitt, eller om jeg skal gi den bort i gave eller om jeg skal selge den videre.

Noen som vet hvordan den er? Kan den passe for litt tørr hårtype?

Og så har jeg funnet ut at min skoleengelsk er noe rusten.

Gammel 05-08-11, 22:31   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ikke giddet å returnere, men look fantastic burde sende deg en ny uten ekstra styr hvis det er slik at de har sendt feil.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.