Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Vaskemaskin] Hjelp! Trenger ny! Hvilken?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-11, 09:54   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

[Vaskemaskin] Hjelp! Trenger ny! Hvilken?

Hjelp! Jeg blir gal av hvitevarer som ikke funker, så nå vil jeg ha en vaskemaskin som funker. Den forrige (fra 2005) var en billigmaskin som har fungert bare sånn passe. Den har lagt inn årene og jeg tar ikke sjansen på å betale en reparatør som a) sier at det koster et par tusen å fikse dette, eller b) sier at det ikke kan fikses uten at det koster mer enn en ny vaskemaskin å fikse dette. Så jeg vil ha en ny en!

Jeg har en mistanke om at den gamle maskinen har vært litt ufin med klærne, for bl.a. mannens skjortekrager har blitt flisete. Jeg vil ikke ha det med neste maskin. Jeg vil ha en maskin som behandler tøyet pent, vasker raskt og effektivt, tar store mengder klær, og som holder lenge lenge lenge. Pris er egentlig ikke så viktig, sånn hvis man ser bort fra at jeg ikke liker å bruke masse penger på ting med mindre det virkelig er verd det.

Jeg tenker Miele, men tenker også at det produktet er litt hypet. Hva tenker dere? Alle gode og dårlige erfaringer med vaskemaskiner mottas med takk.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.