|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Hvordan lager jeg meg egen blogg og hvordan håndterer jeg tilgang?Jeg har lenge lekt litt med tanken på å starte egen blogg. Har ikke noen mål og mening sånn egentlig, prøve meg litt frem i starten først tenker jeg.
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvordan lager jeg meg egen blogg og hvordan håndterer jeg tilgang?Jeg tror jeg har funnet ut av det nå. Tilgangsbegresning får jeg ta etterhvert.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan lager jeg meg egen blogg og hvordan håndterer jeg tilgang?For å svare litt på det med tilgang: Hvis bloggen din er tilgjengelig for alle, kan også ikkemedlemmer lese den. Hvis du velger å begrense tilgangen, kan du bare gjøre dette ved å bruke kontakt-/vennelisten, og da er det ikke mulig for ikkemedlemmer å få tilgang. Dersom du (i likhet med meg) har familiemedlemmer som du ønsker at skal kunne lese bloggen, må du i så fall få dem til å registrere seg, slik at du kan legge dem på kontaktlisten din.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvordan lager jeg meg egen blogg og hvordan håndterer jeg tilgang?Tusen takk for svar skilpadda!
![]() |
|
|