![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Kjøpe iPadBeklager min blondhet... Dette er sikkert noe som "alle" vet...
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøpe iPadDet har vært store leveranseproblemer med iPad, så det er nokså lang ventetid. Du kan være heldig at de akkurat har fått inn noen, men det er heller tvilsomt. Elkjøp har ikke hatt på lager her på lenge. Vi bestilte fra Apple og ventet i tre uker.
![]() |
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Kjøpe iPadTja.. min man vandret inn på Spaceworld og kjøpte en Ipad i forrige uke. Så man kan jo være heldig. Men de fleste steder begynner å bli helt utsolgt.
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kjøpe iPadMen du,iPad erstatter ikke pc altså (huske du skrev innlegg om at du ønskert deg ny pc). Bla må man ha en plass å legge inn bilder fra kamera, så vidt jeg har skjønt funker ikke det på iPad. På en annen side så skal vel iPad nå testes på enkelte skoler istedenfor pc, så godt mulig det vil funke feit med iPad i studiesammenheng.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøpe iPadMan kan legge inn bilder fra kamera på iPad, om man kjøper camera-kit. Men nei, iPad erstatter ikke pc.
![]() |
![]() |
#12 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Kjøpe iPad
jeg vet.. jeg klarer meg med min pc litt til..
![]() |
|
|