|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterNoen som har noe tips? Svigermor kjørte avgårde med setet til storebror i går og mannen har egentlig tenkt på å kjøpe et nytt en stund. Vi hadde et Akta graco sete (rally sport tror jeg) som var greit, men veldig bredt. Vil ha et som ikke tar så mye plass i bredden nede ved sittedelen.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterBilen har ikke isofix, forresten.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterEr dette fra Britax noe å se på?
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterJeg vil si nei. For den stolen der har ikke belteførere ved hoften. Jeg har to BritaxKidPlus-seter i min bil, og det er vel noe av det smaleste man får (?).
|
|
|
#6 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterVi har Britax KidFix og er veldig fornøyde. Det er samme sete som KidPlus, bare med isofix.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterTakk for tips. Skal sjekke ut kid plus.
|
|
|
#8 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterBåde Britax og Maxi Cosi sine 15-36 kg seter er meget bra og smale nede. MC er så vidt jeg husker litt smalere enn Britax.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterVi synes også KidPlus er bra. Snuppa har det. Knerten har KidFix siden vi i mellomtiden har skaffet oss bil med isofix.
|
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterJeg sjekket testresultatet for det Britax sete som er i 3 innlegg. Det var ikke noe godt for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rimelig og bra 15-36 kg sete til bil med skrå bakseterHmm, Cybex har vi i bilen min (med isofix) og vi er NAF-medlem, så kanskje vi må sjekke det også.
|
![]() |
|
|