|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Innesko SFODet er påbudt med innesko på SFO og skole hos oss (spesielt på vinterstid, egentlig - argumentet er i tilfelle brann og barna må ut) Påbudt er hva infoskriv forteller, anbefalt er vel hva de ansatte bruker.
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko SFOVi bruker crocs fordi vi har barn som har varme føtter. Andre ting blir for varmt eller for dyrt (vi kjøper ikke Ecco-sandaler for å bruke som innesko, lizm). Vi har i farger som ingen andre har. Nix styr.
|
|
|
#4 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Innesko SFOPoden har brukt sandalene sine som innesko.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Innesko SFOStorebror har brukt sandaler i barnehagen, jeg kjøpte Eccosandaler på salg for 3 år siden og han har brukt dem i 3 år |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Innesko SFOI og med at crocs koster 149 på xxl, så lønner det seg ikke å kjøpe på nett heller. Jeg tenker litt at om "alle" har crocs, så er kanskje ikke storebror så gira på å ha noe annet han heller?
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Sv: Innesko SFOapan: Du må være dronningen av å kjøpe ting som skal vare litt!
|
|
|
#9 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Innesko SFOVart i tre år? Hvor store var egentlig de sandalene i begynnelsen?
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Innesko SFO
Jeg har også tenkt det, og jeg er litt der at jeg har tenkt å gi meg på det "alle andre har" i saker som ikke er viktig for meg. Jeg synes godt de kan få det alle andre har noen ganger. Selv gikk jeg med lobber mens alle andre hadde snowjogg, og det var ikke SÅ gøy lizzom.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Innesko SFO
De har hatt liggende, men det er ikke blitt brukt. Skinntøfler hadde storebror frem til han var 4, så hadde han sandaler liggende før jeg gav opp.
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Innesko SFOHan har ikke vokst veldig i bena. Jeg må si det. Han er lang gutt, men han har ikke veldig store ben. Jeg tror han brukte 28 den sommeren jeg kjøpte sandalene. Og han hadde faktisk bare 31 i sommersandaler nå i år. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Innesko SFOJa, XXL har bra tilbud på Crocs nå.
|
|
|
|
#14 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: Innesko SFOJeg har kjøpt joggesko(på halv pris
|
|
|
#15 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko SFOPoden har heller ikke brukt så mye innesko i bhg, men har hatt et par myke tøfler liggende, noen ganger sandalene.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Innesko SFOPoden kommer til å fortsette med Crocsene han hadde i barnehagen det siste halvåret. De passer fremdeles - heldigvis for Poden synes de er sååå kule (med selvlysende tenner og greier. At jeg synes de er litt "mye" får bare være. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Innesko SFOJa, de synes nok storebror er magiske han også! - Hvordan er de i størrelsen? Storebror bruker 30 i sko og prøvde 10-11 i sommer (som er 29-31) han svømte i dem. 8-9 virker liksom så lite det og...
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Innesko SFOVi har brukt sandaler før vinteren kommer og det blir gulvkaldt (skolehuset er en gammel villa og det kan merkes vinterstid).
|
![]() |
|
|