Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Innesko SFO

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 11:39   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innesko SFO

Det er påbudt med innesko på SFO og skole hos oss (spesielt på vinterstid, egentlig - argumentet er i tilfelle brann og barna må ut) Påbudt er hva infoskriv forteller, anbefalt er vel hva de ansatte bruker.

- Jeg ser at crocs er det store - og jeg ser for meg at det vil bli et underlig styr om "alle" ender opp med crocs. Jeg har barn som ikke liker tøfler/er for varme for tøfler. Finnes det noe annet som kan være greit som innesko - som ikke koster fletta?

Gammel 09-08-11, 11:41   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innesko SFO

Jeg har tenkt at storebror skal få bruke sandalene sine. Jeg bare vasker dem litt og vips så har han innesko.

Gammel 09-08-11, 11:41   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker crocs fordi vi har barn som har varme føtter. Andre ting blir for varmt eller for dyrt (vi kjøper ikke Ecco-sandaler for å bruke som innesko, lizm). Vi har i farger som ingen andre har. Nix styr.

Gammel 09-08-11, 11:42   #4
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Poden har brukt sandalene sine som innesko.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:44   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror har brukt sandaler i barnehagen, jeg kjøpte Eccosandaler på salg for 3 år siden og han har brukt dem i 3 år . Idag bruker han årets sommersandaler, tørket av under, fordi vi ikke har noe annet, men jeg har lovt han skal få Crocs. Jeg ser det er det store, og det er greit nok for meg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:44   #6
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere ikke trengt innesko i barnehagen, Bauche?

Gammel 09-08-11, 11:44   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og med at crocs koster 149 på xxl, så lønner det seg ikke å kjøpe på nett heller. Jeg tenker litt at om "alle" har crocs, så er kanskje ikke storebror så gira på å ha noe annet han heller?

Gammel 09-08-11, 11:44   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

apan: Du må være dronningen av å kjøpe ting som skal vare litt!

Gammel 09-08-11, 11:46   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vart i tre år? Hvor store var egentlig de sandalene i begynnelsen?

Gammel 09-08-11, 11:46   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

I og med at crocs koster 149 på xxl, så lønner det seg ikke å kjøpe på nett heller. Jeg tenker litt at om "alle" har crocs, så er kanskje ikke storebror så gira på å ha noe annet han heller?

Jeg har også tenkt det, og jeg er litt der at jeg har tenkt å gi meg på det "alle andre har" i saker som ikke er viktig for meg. Jeg synes godt de kan få det alle andre har noen ganger. Selv gikk jeg med lobber mens alle andre hadde snowjogg, og det var ikke SÅ gøy lizzom.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

apan: Du må være dronningen av å kjøpe ting som skal vare litt!

Jepp. Jeg kjøpte størrelse 29,5 da han startet på stor avdeling. Jeg tror faktisk de var på halv pris. De var litt store til ham da... Men det gikk greit ( ). Nå bruker han størrelse 32, men sandalene passet greit ennå de. Vi kastet dem nå fordi de var helt utslitt. Jeg synes jeg fikk god uttelling for pengene med de sandalene altså, og må skryte av Eccokvaliteten .

Gammel 09-08-11, 11:47   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Har dere ikke trengt innesko i barnehagen, Bauche?

De har hatt liggende, men det er ikke blitt brukt. Skinntøfler hadde storebror frem til han var 4, så hadde han sandaler liggende før jeg gav opp.

Hvor får man kjøpt crocs billig nå da - med unntak av xxl? er det fortsatt taylorshoes som gjelder?

Gammel 09-08-11, 11:47   #12
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Han har ikke vokst veldig i bena. Jeg må si det. Han er lang gutt, men han har ikke veldig store ben. Jeg tror han brukte 28 den sommeren jeg kjøpte sandalene. Og han hadde faktisk bare 31 i sommersandaler nå i år.

Gammel 09-08-11, 11:47   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, XXL har bra tilbud på Crocs nå.
Ingen av mine vil gå med sandaler så de bruker crocs som innesko. Jeg har merket de både med sprittusj og med klistrelapp.

Gammel 09-08-11, 11:51   #14
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt joggesko(på halv pris ) med hvit såle. Vi fikk ettertrykkelig beskjed om at det BURDE være lys/hvot såle. De vil bli brukt både til SFO og gym. Håper hun blir fornøyd med det(det er tross alt glitter på dem!) hvis ikke får jeg nok høre det

Gammel 09-08-11, 12:56   #15
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Poden har heller ikke brukt så mye innesko i bhg, men har hatt et par myke tøfler liggende, noen ganger sandalene.

Nå begynner han på skolen og vi skal på skolehandel i morgen. Skolesekk, penal, innesko og gymsko. Han ville gjerne ha crocs som innesko og det skal han få. Er jo så enkelt å ta de på og av i fht sandaler. På sfo sa de at vi burde merke dem godt da, siden de fleste andre og har crocs.

Gammel 09-08-11, 13:23   #16
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Poden kommer til å fortsette med Crocsene han hadde i barnehagen det siste halvåret. De passer fremdeles - heldigvis for Poden synes de er sååå kule (med selvlysende tenner og greier. At jeg synes de er litt "mye" får bare være.

Synes det er greit å ha noen crocs som ikke så mange andre har, så vi har kjøpt fra Taylorshoes.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 13:40   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sandaler var lurt, sommersandalene passer jo lenge enda.

Gammel 09-08-11, 13:41   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Ja, de synes nok storebror er magiske han også! - Hvordan er de i størrelsen? Storebror bruker 30 i sko og prøvde 10-11 i sommer (som er 29-31) han svømte i dem. 8-9 virker liksom så lite det og...

Gammel 09-08-11, 13:41   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Om mine gutter har brukt sandaler på sommerstid, så har jeg nok brukt sandaler. De nekter dog åbruke det.

Gammel 09-08-11, 13:44   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har brukt sandaler før vinteren kommer og det blir gulvkaldt (skolehuset er en gammel villa og det kan merkes vinterstid).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.