Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Beste servicen du vil få!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 11:31   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste servicen du vil få!

Det er ett sted jeg virkelig stikker innom om jeg har meg et ærend der eller ikke, når jeg er i omrpdet. Jeg kjøper meg en kopp kaffe eller en flaske brus, bare for å gå ut derfra med smilet godt på plass hvis min yndlingsserviceyter over alle er på plass, Elvis på Statoil på Jessheim.

Han er helt RÅ! Fantastisk Jeg tror ikke det finnes ett menneske som ikke blir i godt humør av han.

Siden jeg nettopp fikk lyst opp av dagen av han, fikk jeg lyst å dele med FP

Så, hvis noen er på Jessheim - stikk innom Statoil! Det er så jeg har lyst til å si det er verdt omveien fra E6, hvis du har lyst på en pølse eller brus, eller har en annen unnskyldning til å få dagen lyst opp.

Her er en sak fra ifjor i lokalavisa, vel verdt å lese om en fantastisk herlig gledesspreder av en fyr Der står det litt om hvorfor han er så herlig også.
(og hvem trenger ikke en gladnyhet om dagen??)

gså har jeg lest et sted at han var på undercover boss på TV i vår da Statoilsjefen gikk undercover, men det har ikke jeg sett. Noen som så det programmet?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.