|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
Bær over med meg - dress til barnehagebabyJeg husker jo ingenting fra forrige barnehagerunde!!! Hjelp!!
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...Bra nok i massevis. Jeg synes stonz er best før de begynner å gå, etterpå er sko egentlig bedre. Superfit for eksempel er gode sko til småtasser.
|
|
|
#3 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...Stonz funker supert det.
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...Den dressen er flott til en liten krabat. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...Snuppa begynte i barnehagen før hun kunne gå ordentlig (hun hadde gått med støtte i månedsvis, og også tatt noen steg her og der), og brukte egentlig Stonz med ullsokker store deler av utetida i barnehagen, samt at hun hadde noen Ecco begynnersko.
|
|
|
#6 |
|
Ad astra
|
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...Tusen takk alle sammen - dress og Stonz bestilt, og Superfit lagret som alternativ når han blir litt større.
|
|
|
#7 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...Min sønn begynte å gå i september da han var 14 mnd. og barnehagen foretrakk faktisk Stonz framfor sko til han hele den vinteren.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...Men er Stonz godt nok? De blir ikke våte og kalde? For min del er det helt uaktuelt å sette sko på en fot som ikke går, så jeg leter etter alternativer som likner Stonz, men jeg trenger noe som tåler relativt mye snø uten å bli vått gjennom.
|
|
|
|
#9 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebaby...
Vi impregnerte Stonz og da holdt de for det meste tett. Hadde også et par Reima-"utesokker," de var mer vanntette men glatte under (så passer bare så lenge ungen utelukkende kryper).
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebabyDen Reimadressen er veldig god til småttiser. Stonz var ikke så vanlig da min gutt begynte i barnehagen, men vi hadde tilsvarende lobber fra Reima. Veldig fornøyd med det. Hadde også vintersko fra Kavat som han brukte innimellom. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebabyJenta mi skal arve storebror sin 7 år gamle reimadress. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Bær over med meg - dress til barnehagebabyPlutten sine stonz holdt tett, men de var ikke gode å gå på når han begynte å gå. De er jo som poser på beina og han tråkket på kanten av dem og de ga lite støtte. Før han begynte å gå var de imidlertid fine.
|
![]() |
|
|