|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Er iPad-en min fortapt?Iiiiik!!
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt??Jeg hadde nok levert den inn hos forhandler. Spurt om det var noe å gjøre. Om ikke, reiseforsikringen...
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?Reiseforsikringen nekter ...
Hurra for reiseforsikring jeg ALDRI har måttet bruke før nå, og når jeg endelig trenger den ... Flott altså!!
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?Må sjekke ut det, takk for tips!
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?Tips til hva jeg kan skrive for å klage/pushe på da?? Jeg har liksom ikke helt hode for slikt om dagen ...
![]() |
#10 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?Du må nesten lese vilkårene i forsikringen for å se om det bare er forsettlig utført skade som dekkes, og at det stemmer at skade ved uhell ikke dekkes. Du må jo ha noe å vise til i en klage også.
![]() |
#11 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?
Min erfaring med forsikringene som følger med slikt er at de dekker ikke særlig mye annet enn helt standardting, dessverre. Men kan jo forsøkes selvfølgelig.
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?Ikke kredittkort dessverre, dessuten mine foreldre som betalte hele sulamitten, så jeg har lite å skilte med der. Hadde jeg betalt med Statoil Gull-kortet mitt, så hadde nok pipa hatt en litt annen lyd, men den gang ei ...
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?Før brukte de å dekke uhell, men sist vi var i kontakt med dem om en tilsvarende sak (kamera som ble slengt uforvarende i bakken av en ansatt ved busselskap), fikk vi høre at den kun dekker skadeverk gjort med vilje av ukjente. Så den dekker egentlig ikke stort nei.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?
Ja, det vil jeg også si. Høres jo rart ut om de ikke har noe ansvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er iPad-en min fortapt?Ja, det kan du si, men jeg rakk jo ikke å dokumentere/melde skaden på flyplassen og det er jo ikke så lett å kunne bevise noe i ettertid ...og ikke vet jeg helt hvor lett det er å spore og få en grei dialog på en liten gresk flyplass heller!?? Kan selvsagt prøve, men er skeptisk kjenner jeg. Uansett, absolutt en god tanke.
![]() |
|
|