|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasjon)Jeg skulle bare flytte tre skap, slik at kjøkkenet ble litt mer praktisk. Det ene rev med seg det andre, og nå er jeg i gang med full renovering av vegger, tak og kjøkkenskap. Da jeg rev overskapene i dag viste det seg at det ikke var takplater (takess) over overskapene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasJeg synes helsparklet gips er penest. *sikkert ikke særlig til hjelp* |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasJeg har googlet. Kan MDF takpanel til kampanjepris på 89,- pr kvm være noe, eller er dette noe billig "ræl"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasVi har takplater fra Huntonitt. Det er enkelt å sette opp.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasMDF-platene er helt suverene!
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovas
Nå fikk jeg kjempelyst på kremboller.
Har dere forsøkt dem hjemme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasJeg synes også slett gipstak, evt. Panel. Liker ikke takess.
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasTakessene er jo greie nok, selv om de ikke er fine. Gulvet må jeg bytte ut uansett, men strengt tatt bør jeg vel "bare" sette i nye plater foreløpig. Kanskje jeg bare skal teipe hvit plast over hullet og late som ingenting i noen måneder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovas
Enig, men det er jo et he.... å få det på plass. Vi har det kun i stua og det er en grunn til det. Takess er virkelig stygt. *ser ut på kjøkkenet*
![]() |
#11 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasKanskje man kan lime fiberduk over takessene, og male? Da jeg ble lei av veggsparkling viste det seg at fiberduk var det absolutt rimeligste og enkleste, og mer enn fint nok for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasDet finnes en spesiell duk som kan limes i tak ja. Har googlet det en gang, men
![]() |
#14 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasKanskje det hadde vært noe for Teflona. Fiberduken til veggene var ihvertfall veldig enkelt og greit (jeg mumlet stygge ting om sparkelen mens jeg svisjet over veggene med duken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasJeg synes slike takpanelplater er helt fine. Helsparklet gips er jo penest, men det er ikke akkurat billig, kjapt og greit.
![]() |
#16 |
audio, video, disco
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovashttp://www.ifi.no/main.jsp?content=/...slette_tak.htm
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva slags tak har man i kjøkkenet sitt da? (Skapflyttingen som ble kjøkkenrenovasNei, billig, kjapt og greit er jo som regel ikke det fineste. Bortsett fra fiberduken på veggen min. :skryter litt mer:
Jeg kan ikke svare på det andre, men hva gjorde dere med taket fra 20-tallet? (Jeg har noe liknende i stua, det holder selvsagt på å falle ned det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
Man har da krampepistol.
![]() |
#19 |
audio, video, disco
Tror bare det ble stukket hull på og skåret ned, jeg husker ikke, dette er jo leeenge siden.
![]() |
|
|