Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det noen som har erfaring med møbelsnekkere?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-11, 12:34   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Er det noen som har erfaring med møbelsnekkere?

Jeg vet hva jeg vil ha, jeg bare trenger noen til å lage det for meg.

Er det noen som har erfaring med møbelsnekkere og har brukt dem til andre ting, og kan si noe om prisen der? Eventuelt noen som har noen å anbefale?

Sist redigert av Mei : 14-08-11 kl 12:56.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:21   #2
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noen som har erfaring med møbelsnekkere?

Vi fikk i sin tid laget spisestuebord av møbelsnekker og det er jeg fortsatt veldig fornøyd med, selv om jeg ikke lenger eier det.

Vi brukte en møbelsnekker jeg ikke lenger husker hva heter, han holder til i Ski, tror jeg, og vi betalte ca 15 000 for bord og to sideklaffer.

Gammel 14-08-11, 13:22   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Altså ikke noe mer enn man må regne med for et tilsvarende møbel av god kvalitet i butikk ? Oppløftende.

Hvis du kommer på navnet er jeg veldig interessert.

Gammel 14-08-11, 13:40   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk en møbelsnekker til å lage spisebordet vårt på hytta, det er typisk hyttebord, 3,60 meter langt og bordplaten er syv-åtte cm tykk og kostet ca 13000 kroner, inkludert transport til hytta og montering.

Gammel 14-08-11, 13:42   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Gammel 14-08-11, 15:53   #6
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Jeg husket!

Han har typisk flyttet på den andre siden av byen siden sist, men det betyr ikke allverden, han leverte på døra hos oss.

http://www.minimalistisk.com/

Gammel 14-08-11, 15:56   #7
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Bilde av bordet mitt fant jeg også, gitt.

Jeg tegnet og fortalte hva jeg ville ha, vi valgte tre i verkstedet hans og han snekra. Han har til og med vært hjemme hos oss i ettertid og rettet en detalj vi ikke var helt fornøyd med.

Gammel 14-08-11, 20:50   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Frilseth Design, www.frilseth.no.

Han laget et skap på bedet vårt. Badet er avlangt og vanskelig å møblere. Vi hadde valget mellom et Porsgrund skap som passet ca. og Terjes skap. Prisen ble den samme. Vi har fått svært god service. Og han leverte når han skulle.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.