Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag har jeg fri.

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 08:26   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Stort smil

I dag har jeg fri.

Der jeg jobber nå holder på å flytte. De har holdt på som bare det i flere måneder nå med å kaste og å pakke. Det er et ganske stort institutt jeg jobber på med 90 ansatte. Så nå i helgen skal de flytte alle tingene til det nye stedet så derfor har jeg fri i dag og på mandag. Kjempe deilig. Nydelig vær er det i dag også. Skal klippe meg i dag for det trengs, skal bare ta det som er slitt.
Skulle egentlig hatt siste dagen min der i går men de ville gjerne at jeg hjelper dem de 2 første ukene på det nye stedet.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 29-09-06, 08:37   #2
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: I dag har jeg fri.

Nyt fridagen og kos deg i det fine været.
Jeg har også fri fra jobb. Har hatt det hele uka i grunn. Men det er fordi jeg har en liten pjokk med lungebetennelse i huset, så da blir det liksom ikke det samme.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 29-09-06, 09:06   #3
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Det er deilig med en fridag, ja.

Jeg har også fri i dag. Skal til fysioterapeuten om en times tid og etterpå skal jeg og eldstejenta ut på shopping. Hun er invitert i en 11-årsdag og "har ingenting å ha på seg". Høres det kjent ut?

Mannen min har vært bortresit siden tirsdag og kommer ikke hjem før søndag, så jeg og ungene får prøve å kose oss som best vi kan nå i helga. Håper været fortsetter å være bra sånn at vi kan ta oss en tur ut.

Lykke til hos frisøren, Estrella og god bedring til pjokken din , Ryli.

Gammel 29-09-06, 09:35   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Så deilig med en fridag! Jeg er på jobb og har altfor mye å gjøre. De vil at jeg skal jobbe helgen også, men vi skal heldigvis reise bort så det går ikke.

Det skal bli godt å ta helg i ettermiddag. Håper det blir fint vær så vi får kommet oss litt ut på tur i skogen i helgen, jeg trenger å få rørt meg litt.

God bedring til pjokken din Ryli, og lykke til hos frisør og fysioterapaut og på shopping dere andre.

Muskat er aktiv nå  
Gammel 29-09-06, 09:36   #5
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kos deg masse og nyt fridagen.

Jeg har også fri i dag, men det blir ikke det samme når det er planleggingsdag i barnehagen. Så i dag blir det nok en tur på lekeplassen ja.
(har normalt en fridag i uka, og er blitt litt bortskjemt med noen timer på formiddagen helt for meg selv. Selv om jeg vel bare har hatt to av dem til nå)

Gammel 29-09-06, 10:27   #6
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har fri fra skolen hver fredag jeg Men jeg burde jo kanskje brukt dagen til å lese eller??

I kveld skal jeg klatre. Blir deilig å komme seg ut å røre litt på seg kjenner jeg ...

Gammel 29-09-06, 10:30   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyt langhelga i i fulle monn!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.