|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Smarte løsninger på soveromJeg prøver å finne en litt grei løsning på rommet til 7 åringen våres. På rommet hennes så har vi 2 dobble pax skap så syns ikke hun har så stor plass der inne nå. Hun har en seng, pult og expedit hylle med 8 hyller i. Lurte på om vi skulle kvitte oss med expedit hyllen og heller finne på en annen løsning. Syns alltid det er så rot i den hyllen.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smarte løsninger på soveromKommer jo litt an på hva hun skal oppbevare i det du skal henge opp.
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Smarte løsninger på soveromSkal se om jeg får lagt inn bilder av rommet etterpå
![]() |
#4 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smarte løsninger på soveromDet finnes jo både skuff- og skapinnsatser og lekre oppbevaringsbokser til Expedit-hyllene da. Det har vi. Blir så ryddig atte.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Smarte løsninger på soveromEnig med Tåtti. Vi har Expedit i nesten alle rom, men er beinharde på å ha skap eller bokser i dem. Da blir det struktur både på utsiden og innsiden. Uten innmat er det lett at det blir rotete.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Smarte løsninger på soveromVi har sånne skuffer og skap i expedit hyllen men er bare rot inni de. Syns liksom det er litt ukoselig inne på rommet hennes, kunne tenke meg å ordne det slik at hun får det litt koseligere men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det
![]() |
|
|