|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Vi har bare hatt heldraktpysjer i ull til nå, men jeg ser at todelt er mer praktisk, ikke minst for lillesøster som ikke er helt stødig på trykknapper. Nøstebarn sin ser ut til å bare finnes i naturhvit. Er det noen andre produsenter som lager todelte ullpysjer? Vi trenger størrelse 104/110 og 122 (eventuelt 4-5 år og 7 år). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Bånsull gjorde før, men de skiftet produsent og jeg aner ikke hvordan det er nå.
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Hvis jeg ikke finner noe så må jeg vel ty til ullundertøy i allefall for storebror. Han har imidlertid brukt ullfrotte frem til nå på de kaldeste nettene (vi sover med vinduene åpne nesten hele året) og han er en varm unge. Lillesøster er bare tre og kaldere av seg, så der må jeg finne ettellerannet tykkere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Det trenger kanskje ikke hete pysj. Iris har vel ullfrotte til barn, det samme har vel stormberg.
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Ja? Det må ikke være alt for tykk ullfrotte heller - slik jeg synes å huske nøstebarn sine todelte sett er. Bånnsull har lekedresser men jeg får ikke opp noe bilde eller pris. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Det tror jeg fint du kan. Og stormberg sitt er både fresht og deilig, til og med ullhatende mellombror her liker dem. Fine farger hvis man er et barn.
|
|
|
#9 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Hva med Janus regnbueull?
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Regnbueull ja, det er deilig! Stormberg kommer nok. Bruker å komme som tilbud på obs med ujevne mellomrom. Polarn bruker også å ha, men det er litt dyrere.
|
|
|
#11 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Det er nok mye ullklær som kan brukes ja!
|
|
|
#12 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Kjøpte todelt ullpysj på OBS i vår av merket Safa tror jeg.
|
|
|
|
#14 |
|
Audacious
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Nøstebarn har flere farger, de har bare omdefinert pysjen sin, så den nå er "bukse i ullfrotté" og "genser i ullfrotté" og så en ekstra genser av en annen type. Jeg sjekket Pluttens todelte Nøstebarnpysj nå, og jeg kan ikke helt skjønne at den er tykkere enn de hele pysjene?
|
|
|
#15 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Nei da så, da er den jo et alternativ den også, for storebror i allefall. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?Obs hadde veldig grei ullfrote sett i fjor. Var vel stormberg kansje? Rød, blå eller grønn til 299. Vi kjøpte dressen i fjor med glidelås. Den er på tykkelse med nøstebarn. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Er det andre enn Nøstebarn som fører todelt ullpysj?NameIt hadde fått pent ullundertøy, vi har hatt noe av det, og vært fornøyd. Jeg var på Byporten, der ble det solgt like fort som de pakket ut.
|
|
![]() |
|
|