|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Hvordan få hvite klær helt hvite igjen?Jeg har sprayet vanish på flekkene, men det har ikke tatt alt. Ene flekken er fra fett som dryppet av en grillet kotelett bl. a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få hvite klær helt hvite igjen?Har du prøvd med sånn vanish pulver for hvite klær? Det tar det meste altså. Ikke spray, men pulver som du har i pulver-kammeret på vaskemaskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hvordan få hvite klær helt hvite igjen?I Sverige så jeg de solgte salt til å bleke. Man tar saltet oppi sammen med vaskemiddelet. Ellers er det her en bra side: http://www.miele.no/no/husholdning/service/22095.htm
![]() |
#6 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få hvite klær helt hvite igjen?Jeg har fått bort flekker på hvitt tøy ved å henge det ut i sola.
![]() |
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvordan få hvite klær helt hvite igjen?Biotex har et pulver slik som vanish sitt. Det bruker jeg, og det fungerer veldig bra på gulnet hvitt tøy, håndkler og sengetøy i alle fall.
![]() |
#8 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvordan få hvite klær helt hvite igjen?Sånn Vanish pulver ja, det skal jeg prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hvordan få hvite klær helt hvite igjen?
![]() |
|
|