Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Flere interiørbilder av det nye huset vårt ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-11, 14:59   #1
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Flere interiørbilder av det nye huset vårt ...

Nå begynner det å nærme seg noe. Vi har fått ny sofa, innredet kontor med plass til alle fire i familien, hengt opp bilder og ordnet terrasse. Vi har (les mannen) skrudd sammen to beståhyller, en i stua og en på kontoret, så nå skal alt få sin plass. Det blir deilig å tømme pappesker med bøker, fotoalbum og diverse papirer! Men - jeg har så lyst på en detalj til! På det første bildet av Beståhyllene ser dere at det er litt veggplass. Der har jeg lyst på en signalgul detalj. Kanskje male en krakk, stol el. Tips mottas gjerne. Fargekode også.

Stua med ny Beståhylle:

Ny sofa fra BoConcept (Quaddro) og ny lampe fra Northern Lightning (Oslo Wood).

Spiseavdelingen:

Sett mot kjøkkenet

Kontoret:

Terrasse med rullestein (med lys under steinen som blir en fin effekt på kvelden) Sett fra stua.

Nå blir det 2. etasje som skal ferdigstilles. Nytt gjesterom (som til nå er fyllt med pappesker), og loftsstue. Flere bilder kommer etterhvert!

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 15:06   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere interiørbilder av det nye huset vårt...

Lekkert!

Gammel 19-08-11, 15:06   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare så lekkert, altså. Det kjøkkenet er helt utrolig flott! Helt min stil!

Gammel 19-08-11, 15:10   #4
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Spiseavdelingen mot kjøkken:

Mot stua:

Gammel 19-08-11, 15:27   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Å, så utrolig fint dere hàr det! Mye her jeg unne tenkt meg, men til det rimeligere ( ) hvor kjøper man sånne rullesteiner? Skulle hatt noen sånne rundt omkring utenfor her.

Gammel 19-08-11, 15:32   #6
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Å, så utrolig fint dere hàr det! Mye her jeg unne tenkt meg, men til det rimeligere ( ) hvor kjøper man sånne rullesteiner? Skulle hatt noen sånne rundt omkring utenfor her.

Det meste er IKEA, så ikke så kostbart. Lamper har vi brukt litt på, da. Det skal jo vare litt. Rullesteinen kjøpte vi på et lokalt steinhuggeri. Kostet den svimlende sum av kr. 100,- Vi plukket selv oppi en henger.

Gammel 19-08-11, 15:46   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lekkert. Jeg likte også spes. det du skrev om steiner rundt huset og lys. Ser mange nye hus har det og det er stilig, rent og dritlekkert. Kan du ta bilde av det på kvelden når det begynner å mørkne utover høsten?

Gammel 19-08-11, 15:47   #8
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Dette er helt min stil! Knallfint og lekkert!

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 15:50   #9
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Så flott dere har det! Jeg likte godt kontoret deres. Har dere laget til kontorplass til mange? Kanskje vi burde vurdere å lage til lekseplass til alle ungene på kontoret vårt. Så kan vi voksne sitte der sammen med de, og gjøre diverse forefallende papirarbeid også.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 15:51   #10
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Og der fikk vi skrudd opp noen bildehyller og magnettavler på kontoret også .

Gammel 19-08-11, 15:52   #11
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Lekkert. Jeg likte også spes. det du skrev om steiner rundt huset og lys. Ser mange nye hus har det og det er stilig, rent og dritlekkert. Kan du ta bilde av det på kvelden når det begynner å mørkne utover høsten?

Det skal bli Skal se om jeg får tatt noen bilder i kveld.

Gammel 19-08-11, 15:58   #12
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kjempefint! Det gule hadde kanskje vært fint med en gulmalt stol? Slik som denne?

Evt. en gul Tolix?

Gammel 19-08-11, 16:04   #13
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Kjempefint! Det gule hadde kanskje vært fint med en gulmalt stol? Slik som denne?

Evt. en gul Tolix?

Lekkert

Er det din gulmalte stol? Den var kjempefin! Fargekode?

Gammel 19-08-11, 16:10   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Så fint det ble! Kunne godt tenkt meg bilde av rullesteinene på kvelden?

Gammel 19-08-11, 16:11   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lekkert!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 16:13   #16
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempestilig! De stenene var en kjempegod ide.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 16:27   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Dessverre, stolene er stjålet fra google. Men jeg har en signalgul ramme her hjemme, så når poden har lagt seg kan jeg godt matche den mot fargevifta mi!

Gammel 19-08-11, 16:58   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint! Jeg vil også ha billig stein. Hvor finner man et "lokalt steinhuggeri"? Vi bor i Stavanger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 17:09   #19
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Så utrolig fint!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 17:11   #20
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Så fint dere har det! Kjøkkenet var kjempestilig!

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.