|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?Jeg har byttet fra Blackberry til en iPhone 3 (et eller annet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?Punkt 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?Punkt 2 vil vel ordne seg når iCloud kommer. Da vil alt synkroniseres automatisk.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?Takk for innspill. Da har jeg endret mailen (og da kan jeg endre tilbake om jeg f.eks. har dårlig batteri igjen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?I høst en gang, tror jeg?
![]() |
![]() |
#6 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?Vedrørende punkt 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?
Ja, det går selvsagt, men da må jeg gå inn og endre det for hver gang, noen ganger vil jeg ha motsatt. i andre telefoner jeg har hatt kan man endre en profil til f.eks. ute, møte, normal, stille osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [iPhone]Ting jeg ikke helt liker (men som det kanskje finnes løsninger på)?Ang pkt to så bruker jeg google calendar og synker da automatisk med mac, iphone, ipad.
![]() |
|
|