|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Jeg føler med Siv Jensen og FrpNå er Carl I Hagen ute med et av sine gode ideer igjen.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpDet var etter at han lanserte denne ideen i en kronikk i vår at jeg og en kollega konkluderte med at "nå har han gått i vasen!"
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpJeg har vært borti de som mener midlertidig ansettelser og sosial dumping er ok.
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpDet er tragisk å lese.
![]() |
#8 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpTja, hvis staten legger ut et slikt veiprosjekt på internasjonalt anbud (som man vel må, i følge EU-regler), og et spansk entreprenørselskap vinner anbudsrunden, så ser jeg vel ikke helt bort i fra at dette scenarioet ville blitt en realitet? Arbeidere med en form for Nordsjøturnus?
![]() |
#10 |
anglofil
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og Frp
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpJeg er ikke sikker på at det er så synd på hverken Siv eller FrP her. Han kan være litt "bajas", si kontroversielle ting som ikke er helt stuerent. Så kan de som enige med han bli fornøyde, og de som ikke er det kan trøste seg med at han opererer uavhengig av partiledelsen og Siv. Dermed tilfredsstiller partiet både den ene og den andre gruppen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() |
#13 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp! Takket være en spansk sjømann på jobb i Norge en gang for lenge lenge siden eksisterer jeg i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpJeg vet jeg har sagt det før, men kanskje ikke på FP. Jeg tror han er i begynnerfasen av en demenssykdom. Han er så totalt ukritisk at det ikke kan være helt normalt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
anglofil
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpI går var den en veldig fin liten oppsummering av Hagens "sinnstilstand" om dagen av Kjetil Østlie ... skal lete på nett ...
![]() |
#16 |
anglofil
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpDet som er veldig trist er jo at nok igjen er det Hagen, og Frp som setter agendaen og får forsidene i valgkampen med idiotutspillene sine.
![]() |
#17 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpNoe av det verste med dette er jo å lese kommentarene til artikkelen. "For en kjempeide!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det tror jeg også. Det er nok mange Frp-velgere som synes dette er en helt genial ide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
Ja. Jeg tror han er en nestekjærlig og snill mann.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpJeg synes for så vidt også Hagen virker smådement, men ellers er jo dette klassisk FrP-taktikk: Moderate utspill fra folk i topposisjonene, og rabiate utspill fra de lavere i rekkene. Jeg synes derfor bare måtelig synd på dem.
![]() |
|
|