Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Soverom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 09:32   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Soverom

Soverommet vårt er det blitt gjort ca ingenting med siden vi flyttet inn. Nå står det på lista.

Men jeg trenger inspirasjon. Kan jeg please få se bilder av soverommene deres?
Eller er det noen som vet om steder på nett der jeg kan se?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 09:35   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soverom..

Du vil ikke se vårt.

Rettere, etter at vi hadde en runde med soveromsbytting for litt siden, sover gubben og jeg nå på et bittelite hvitt rom, med lyseblå kontrastvegg, greit nok.

Guttungen, stakkar, overtok vårt rom, som sårt trengte oppussing fra før, men ungen påstår han liker mørkeblå blomstertapet og at han kan leve med hullet i veggen, griet overdekket av en Liverpoolplakat.

Lykke til med fornyingen.

Gammel 22-08-11, 09:35   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soverom..

Bilder av soverommene våre?! Jeg tror du er gæærn jeg. Jeg viser deg ikke mitt før du har vist ditt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 09:43   #4
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Soverom

Jeg hadde en mistanke.
Men håpet av en eller annen hadde nettopp pusset opp og tatt bilde.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 09:46   #5
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får ikke se mitt heller. Mannen insisterte på å male det svart for at det skulle bli mørkt der inne, men jeg fikk kranglet meg til en lysere fondvegg. Ellers møblerer jeg med mest mulig hvitt ellers for å lyse opp der inne.

Dessuten ser det for øyeblikket bomba ut der inne, så ingen bilder.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 09:53   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vårt er heller ikke så mye å vise frem, vi mangler bodplass så det blir "litt" kaos der til stadig..

Kunne ønske vi hadde noe sånt, ja kanskje ikke med tepper på gulvet da:

Vårt er veldig likt dette, med skap rundt sengen og nattbord. Vårt er målt til så det passer akkurat med seng og nattbord inni åpningen der. Og så har vi en bildelist over der.
Veldig praktisk og godt utnyttet med skap rundt sånn. Fornøyd med det.

Løsningen på denne sengen var også smart.

Gammel 22-08-11, 09:55   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspirasjon til soverom kan du forresten finne her: http://www.finn.no/finn/inspirasjon

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 09:58   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde et stort og vidunderlig deilig soverom (ombygget garasje), men så vokste ungen til. Nå har vi et lite kott med skyvedørsgarderobe-vegg på den ene siden, lavt vindu, en expedit-hylle til papirer og ta-da en seng. Det er ca det det er plass til. Fargen er forøvrig isblå, etter storesøsters elske-hav-periode. Den er overraskende behagelig, så vi gidder nok ikke å male enda. Jeg skal ha en lysekrone etterhvert, litt luksus skal jeg altså unne meg. (ja, eller oss. )

Gammel 22-08-11, 10:10   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne sett slik ut:

I stedet er det ublekede lingardiner og lystett rullegardin, og over sengen, som er en 1,80 bred kontinentalseng, er det intet bilde men heller en Lack-hylle fra Ikea. Full av støv.

På gulvet ligger det masse klær, overalt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.