|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Jeg skal ønske meg kaffemaskin til bursdagen min, men blir ikke enig med mannen (
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Jeg har latissima premium og synes den er fantastisk. Jeg hadde en sånn med skummer tidligere, men så gikk skummeren i stykker og jeg måtte ha ny skummer eller ny maskin. Jeg synes ikke forskjellen på resultatet er så ulikt egentlig, men det er veldig stor forskjell på hvor enkelt det er å bruke og hvor mye vask det blir. Jeg syntes det var pes å måtte vaske den melkeskummeren etter hver gangs bruk. Latissimaen fikser det selv når man trykker på en knapp.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Å kun måtte trykke på en knapp kan jeg like, det er noe av det jeg argumenterer med ift mannen. Han synes nemlig citiz og milk ser så mye mindre ut enn lattissima premium fordi den ikke er en stor firkant (i følge målene er lattissima premium mindre
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Latissima premium er ikke så stor altså med mindre dere har veldig lite plass på benken. Den andre er jo finere synes jeg, men jeg elsker den latissimaen. Bare å plugge i melkebeholderen, trykke på knappen og kjøre. Og når man er ferdig trykker man på en annen knapp og så spyler den slangene sine. Og så setter man melken tilbake i kjøleskapet.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Å, det høres virkelig ut som maskinen for meg. Jeg liker ikke utseende på Citizen heller jeg da.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Vi har forøvrig god plass på benken, så det mener jeg er et ikketema. Mannen synes nok at Lattissima premium er litt for kolossete ift Citiz & Milk, men de totale målene lyver ikke.
![]() |
#7 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Jeg har Citiz & Milk og elsker den, har ikke prøvd den andre da ei heller sett den live så den kan jeg ikke uttale meg om.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Kvaliteten på kaffen tror jeg ikke bør være en faktor i vurderinga her, den blir nok ganske lik. Men latissimaen er enklere å ha med å gjøre synes jeg. Hvertfall hvis man ofte har kaffe med melk i.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Jeg er vant til poselattemacchiato fra Nescafe på jobben for kaffemaskinen vår er virkelig grusom, så jeg tror alt vil være bedre.
![]() |
#10 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Vi har Milk og er selfølgelig fornøyd med den. Å vaske skummeren tar ca 20 sekunder og går fort. Vi fyller oppi melk hver gang vi bruker den.
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Jeg har Citiz & Milk, og elsker den
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Vi har en vanlig lattissima og jeg er ikke overimponert over melkeskummet jeg da. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det blir litt stivt på en måte. Mulig jeg er kravstor.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Jeg elsker min Citiz & Milk jeg også, og det tar tre sekunder å vaske melkeskummeren. |
![]() |
![]() |
#14 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Åååå nå fikk jeg lyst på Latte. Jeg drikker bare Latte og har tenkt at det er litt voldsomt å ha en sånn bare for det men kanskje ikke, hmmm, julegaveønske kanskje....
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Jeg har Lattissima, og angrer på at jeg ikke kjøpte den andre. Jeg synes ikke den funker til cappuccino, du får ikke ordentlig skum i det hele tatt. Til latte, derimot, er den helt fin.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Citiz & Milk lager utrolig bra skum til cappuccino. |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Ja, det er samme melkedevice som den løse aeroccinoen, det var kanskje greit å nevne.
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?Har nettopp kjøpt Citiz and Milk, men har ikke fått den ennå. Jeg drikker også kun latte, og jeg har laget en egen tråd om det, hvis du vil ha flere svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?
Nespresso sier man ikke skal bruke zalo og børste, da blir den ødelagt. Det er varmt vann og tørkepapir som er greia.
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?
Det er litt ... gross.
![]() |
|
|