|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Hvordan velge bil? Tips? Råd?Vi kjører nå en Mazda 5. Planen var egentlig å bytte den ut for 2 år siden, men det ble til at vi beholdt den. I januar går leasingen ut og vi må ta et valg. Kjøpe den, eller finne oss en annen bil.
![]() |
#2 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan velge bil? Tips? Råd?Vi fikk vår da 4 år gamle Ford S-max 7-seter for den prisen. Har blåtann, men ikke DAB. Vi har ikke ryggesensor, men vet at mange andre har det. Den tilfredsstiller ellers resten av kravene dine.
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hvordan velge bil? Tips? Råd?Jeg kjører Nissan Qasqhai, det er mye bil for pengene. Var ikke så heldig med min bil da, men ellers har jeg hørt mye godt om dem. Den har litt kule dupeditter som blåtann osv.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvordan velge bil? Tips? Råd?S-maxen tror jeg blir litt i det dyreste laget. Da er vi oppe i 300 000 for en 4 år gammel bil.
![]() |
|
|