|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Førtiårslag – noen som har innspill?Etter at mannen ikke helt kom igang med å planlegge eller ønske seg noe spesielt til førtiårsdagen sin nå i september, så tok jeg oppdraget. Han er dermed fratatt mulighet til medbestemmelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Førstiårslag- noen som har innspill?Ikke for å være kjip eller noe, men når folk bruker hele helga mer eller mindre og reiser langveis fra- med det det innebærer at reiseutgifter, barnepass m.v. - kanskje de tilogmed kjøper gave?!?!, for å feire ham og gi ham en fin dag (det blir vel fort hundrevis, kanskje tusenvis av kr. pr hode de spanderer?? litt avhengig av hvor langt det er....) , så syns jeg gjestene fortjener å få et ordentlig måltid mat. Betaler de lunsjen selv også, eller står du for det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Førstiårslag- noen som har innspill?Jeg tenker at det at de kommer er gave godt nok og det har jeg sagt. De kommer nok allikevel til å spleise på gave kjenner jeg dem rett. De som kommer overnatter enten her eller med egen familie ( ca seks som kommer opp fra Oslo). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Førstiårslag- noen som har innspill?Kanskje spekemat hadde vært greit på lørdag kveld? Det trenger ikke noe særlig annet enn dandering og oppskjæring så det kan vi gjøre litt i fellesskap på kvelden. Eggerøre og potetsalat går jo raskt å lage. Alt annet kan jo kjøpes i butikken dagen i forveien. Poenget er at jeg ikke har tid til å forberede noe hjemme i og med at jeg også skal være med på dagtid. Derfor tenkte jeg at jeg måtte bestille catering av noe slag, men dersom det er noe vi kan lage sammen når vi kommer opp så er jo det gjennomførbart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Førstiårslag- noen som har innspill?Hva med å høre om dere kan få omvisning/smaksprøver på et stort ølbryggeri nær deg?
![]() |
![]() |
#6 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?Kan jeg kommentere hva jeg hadde satt pris på selv, hvis fruen skulle gjøre noe sånt for meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?
Ja det er dette jeg tenker også. De er nok mer opptatt av godt øl og god rock enn mat. Kan kanskje heller kjøpe inn en del eksklusivt øl... Det går jo fort en del penger på et slikt lag og har ikke ubegrenset av den slags. Dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?Hva med en tur på Rockheim?
![]() |
#9 |
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?Godt øl og god rock i lag med gode venner?
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?Takk for innspill. Da har jeg tenkt litt og lagt en plan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?Høres knall ut, synes jeg.
![]() |
#13 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?Og pølser i brød litt utpå natta!
![]() |
#14 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Førtiårslag – noen som har innspill?Spekemat er jo også godt som nattmat, selv om kan våkne ørten ganger fordi man er tørst. :btdt:
![]() |
|
|