|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Bok i bryllupsgaveVenninnen min skal gifte seg og jeg ønsker å gi en bok som handler om kjærlighet, hverdag og samliv på en god måte. Ønsker ikke å gi en psykologbok fra Sissel Gran eller andre psykologer. Det kan være en fin diktsamling/novellesamling som handler om kjærlighet og det å leve sammen.
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Bok i bryllupsgaveProfeten? Den omhandler jo mer enn bare kjærlighet, men også det. De har den i diverse praktutgaver mener jeg også:
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Bok i bryllupsgave
Skilpadda og BM fikk Kristin Lavransdatter av oss da de giftet seg. I lys av dette innser jeg plutselig at det er godt at jeg ikke har venner som er overfortolkende og tar ting i verste mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bok i bryllupsgaveEn venninne av meg hadde gjort en fabelaktig greie til utdrikningslaget mitt: En fin notatbok, pyntet og så hadde hun håndskrevet de fineste kjærlighetsdiktene hun vet om. Det var personlig, vakkert og en veldig veldig kjær gave. Det kan duge til bryllup også - spesielt om du er litt kreativ av deg.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bok i bryllupsgaveVille gitt en diktsamling av Stein Mehren. Han skriver nydelige kjærlighetsdikt. (blant annet.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bok i bryllupsgaveIkke akurat så estetisk design, men har hørt fra flere at denne boken skal være fin:
![]() |
|
|