|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Skal lage tags... Og jeg tror jeg får tid til å handle inn det jeg trenger i helga. Panduro er sikkerhetsstikket mitt, men har dere tips til andre butikker i Trondheim (og nærområdet) hvor jeg kan handle?
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal lage tagsEr det Ciro noe sted i nærheten? Der har de mye hobbyartikler.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Skal lage tagsHva er tags? Bruksområde? :nyskjerrig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal lage tagsEuropris og Søstrene Grene har også litt stæsj.
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Skal lage tagsTusen takk for tips.
Veldig mange bruker de til å scrappe, eller som til/fra lapper på gaver. Jeg skal bruke de til merkelapper (skal ha pris, størrelse etc)
![]() |
#6 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Skal lage tagsHar du cuttlebug? Her har de spelbinders som du kan trykke ut tags med http://bikuben.com/produkter/spellbinders-dies/ eller her som de er enda billigere: http://www.papirloftet.no/catalog/in...fb0d1eb541534dJeg har selv cuttlebug og mange spellbinders til å trykke ut tags. Bruker det mye til scrapping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Skal lage tagsJeg så puncher med den formen i helgen. Sjekk www.papir-hobby.no. De er i trondheim.
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Skal lage tagsAltså, nå går det rundt i hodet på en stakkars! Dette er avanserte greier, med egen fagterminologi. Jeg må skjekke om jeg har skjønt det riktig:
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Skal lage tagsCuttlebug tar ulike dies fra forskjellige produsenter også spellbinders, som er en type dies. En CB maskin koster rundt kr 500,-, tror jeg, uten å huske akkurat hva jeg betalte, spellbinders koster fra 179,-. En punch er en utstansemaskin som trykker i en bestemt form, f.eks tags. EK-sucsess har mange store, også de du viser i 1. innlegg. Størrelsene varierer fra 1" - 3,5" tror jeg det er, og du må ha en punch pr størrelse om du ønsker forskjellige str. Pris- pr punch er fra 130,- - 200,-. Disste er dyre å frakt
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 05-09-11 kl 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Skal lage tags
Det stemmer. En spellbinders kan også brukes på andre maskiner, men cuttlebug tar de fleste. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|